Gå til innhold

Prisen på Kinect avslørt (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg hvorfor absolutt alle stempler dette som dyrt?

To fulle sett med Wii-kontrollere koster det samme, for ikke snakke om Move!

Vedder bestemora mi på at det kommer bundles, og at det kommer til å selge som hakkamøkk uansett, i allefall om 3DS ikke er lansert enda!

(I allefall blant barnefamilier)

Lenke til kommentar

Kanskje fordi vi også stempler wii kontroller og Move som dyrt? :p For min del "taper" wii pris løpet siden jeg ville hatt flere kontroller for party spill om jeg skulle hatt det og da koster den plutselig mer enn det som klokt er.

 

Move og Kinect? Tja, kanskje prisen synker innen noen gode spiller kommer til den, men tror likevel jeg holder meg til gamepad. Trening og lignende kan jeg skaffe enten på treningsrommet på jobben eller gå en tur opp i fjellet.

Lenke til kommentar

Håper fortsatt på at MS lekker litt ut til butikkene (pris på $150) for å se hvordan den tas i mot, for så å overraske oss med $99 eller $129. Microsoft burde virkelig pushe Kinect så mye som de kan slik at utviklere vil tørre å ta sjanser når det gjelder spill til det.

Lenke til kommentar

Hadde aldri forventa en pris på under tusenlappen på dette produktet, så for min del var denne prisen forventa.

Når det gjelder å samle støv så har jo dette et bruksområde som strekker seg utenfor spill iom at det erstatter bruken av kontrollere i menyer osv. Det alene gjør at jeg kjøper det(selv om det kanskje høres litt dumt ut), og så håper jeg bare det kommer noe bra spill til den og.

Endret av Aladrian
Lenke til kommentar

Forventet pris, kommer uansett aldri til å skaffe med mindre noe sensasjonelt skjer. Har en wii, så hva skal jeg med kinect, eller i hele tatt hva skal jeg med move? For det andre er det et grusomt spill utvalg til nå / ved release, og ingen titler som interesserer meg, bare simple utdatert spill med mer avansert teknologi.

 

Ser for meg at det blir veldig kjedelig i lengden. Men uansett det kommer til å selge svært godt, akkurat som nintendo wii dessverre...

Lenke til kommentar

Om fable 3 kommer med kinect funksjon, må jeg nesten ha meg en... men en xbox 360 (arcade) til 1000-1300 i butikkene... og en kinect for det samme...

litt spesielt, nesten like greit å selge den gamle xboxen og kjøpe en ny gjennom en bundle...

 

kan egentlig kinect brukes av flere spillere eller må du ha flere av dem om du vil spille 4 stk? blir uansett lite plass på gulvet og kjenner ingen som holder tilbake når de spiller... ser for meg blåmerker og blod...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...