Gå til innhold

Norsk pris klar for PlayStation Plus (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste som betyr noe for meg er at de fortsetter å unngå betaling for onlinespilling. Er dette som gjør at jeg har valgt PS3 for multiplattform foran 360, iallefall. Er ellers ganske lite interessert i å betale månedlig for ekstra nett-greier på konsollen min som jeg aldri vil få bruk for. Det eneste som frister med dette er at det kun koster 400kr i året, ikke dårlig, samt at man får gratis PSN-spill i måneden. Det siste der gjør meg litt keen på det hele.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt verdien, samtidig er det et positivt forsøk på noe nytt og det må jo bare bejubles.

 

Mener å ha hørt noe om at nedlastet data kun ville være tilgjengelig så lenge man betalte for tjenesten uten at jeg vet om det stemmer eller ikke. Men jeg må si det høres litt merkelig ut om det stemmer, og i det store og det hele er vel egentlig denne tjenesten en stor "tilgang til-spilldemoer"-tjeneste med annet småtteri som bakgrunnsbilder og annen spillreklame.

Lenke til kommentar

Siden det er gratis å spille online på PSN så ser jeg for min egen del ikke noe vits med å oppgradere til pluss. Hvis det er sony som velger ut det såkalte "gratisspillet" så kan det jo være att du ikke helt liker det men hvis man får velge blandt kartoteket til Sony så er det en okei deal.

 

Har hørt at det skal være fire noenlunde valgfrie spill i måneden, uten at jeg er helt sikker på dette.

Lenke til kommentar

Det eneste som betyr noe for meg er at de fortsetter å unngå betaling for onlinespilling. Er dette som gjør at jeg har valgt PS3 for multiplattform foran 360, iallefall. Er ellers ganske lite interessert i å betale månedlig for ekstra nett-greier på konsollen min som jeg aldri vil få bruk for. Det eneste som frister med dette er at det kun koster 400kr i året, ikke dårlig, samt at man får gratis PSN-spill i måneden. Det siste der gjør meg litt keen på det hele.

 

Ønsker folk skal slutte å si at noe er med gratis i noe de betaler for. Det er ikke det, det er bakt inn i prisen :p

 

En grei pris, men tror jeg står over. Online spilling har jeg såvidt rørt, noe jeg egentlig burde snart, og er alt jeg virkelig vil ha med nett tilkobling. Foruten oppdateringer og utvidelser da.

Lenke til kommentar

 

Men hvorfor kan bare betalende kunder automatisk laste ned oppdateringer? Det er litt idiotisk. Det burde være tilgjengelig for alle!

 

Nettopp. Det er fett at de prøver å satse litt nytt og blæ blæ blæ, men det som kommer til å skje nå er at alle nye PSN-funksjoner blir en del av denne tjenesten, noe jeg ikke liker spesielt godt.

Lenke til kommentar

Det er fullstendig tilbakestående å sammenligne XBL gold med PSN plus. Det vitner på en total forståelsesmangel på hva systemene faktisk går ut på.

 

Det PSN nå tilbyr betalende har alltid vært 100% gratis på XBL, og "ingame online" som alltid har vært gratis på PSN (og som fortsatt skal være det) og som tross alt er den viktigste online feature på en spillkonsoll har aldri holdt like høyt standard som på Xbox360. Denne biten blir altså ikke bedre med eller uten PSN plus...

 

Konklusjon: jeg driter i PSN plus. Jeg hadde heller betalt for at PSN endelig setter i gang et effektivt onlinesystem i spillene sine. Gratis demoer, testversjoner av nedlastbare spill og ymse tjenester finner jeg uansett gratis på Xbox360. Jeg synes det er uansett latterlig å ikke kunne teste spillene på PSN før man kjøper... uten å måtte betale for det. :D Og folk går tydeligvis med på det. Haha! Ser dere ikke ironien i det? Betale for å teste spill... Genialt, Sony!

 

Når det gjelder "gratisspillene" er det i stor grad snakk om små spill og du kan ikke lenger spille dem hvis du ikke er medlem av Plus (dvs. hvis du ikke betaler) lenger. Med andre ord: disse spillene er ikke gratis, er de vel? Det er som å si at en leiebil er gratis.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...