Gå til innhold

Leliana får egen Dragon Age-utvidelse (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye småplukk med spillet, spesielt i forhold til at de har prøvd å kombinere konsoll\pc og det merkes.

 

Men Morrigan var muligens det som fungerte dårligst, ikk kan man kvitte seg med henne for da ender det faktisk med at spillet stopper opp i en bugg. På slutten der hun skal stå ved peisen, man må snakke med henne for å komme videre, er hun borte er det bare tomme rom å gå rundt i og man kommer ikke videre (helt mot slutten). Videre fungerer det ikke å spille som om man gir F... (som ofte kalles ond), man mister quest, viktie healing personer blir sure og grinete, man mister rett og slett for mye av å spille som nøytral eller evil, da er det veldig dumt og ha kun 1 evil som i tilleg er sentral for handlingen (Ja de haddet 1 figher også men han haddet ikke en mening om noe og ga stort sett blaffen uansett, skikkelig skjedelig karakter, var det Sten han het)

Lenke til kommentar

Woow, dette kan bli interessant, savnet Leliana i de andre utvidelsene :cry:

 

Det som hadde vært kult med morrigan er noe som en kompis av meg sa til meg. Og det hadde vært om du hadde møtt henne i Dragon Age 2 eller noe (som en annen karrakter) også hadde hun fortalt om deg fra første spillet o.l. Hørt det fra hennes synspunkt liksom

Lenke til kommentar

"Hvis du fullfører Leliana's Song får du ikke bare finne ut hvorfor Leliana endte opp i kloster, men du får også en belønning som kan brukes i hovedspillets kampanje (samt Awakening). Hva dette er vet vi ikke."

 

sikkert et våpen som er mye dårligere enn det man allerede har fra hoved campainen...

Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke hvorfor folk jubler sånn over dette...

 

Er det virkelig bare jeg som syntes Leilana var ei sutrete kjærring?

hu bare grein, og sutra, klagde og deppa om man ikke hele tiden vartet henne opp.

 

Mulig hun var ei tøffere dame før hu gikk i kloster,den som kjøper får se, men helt ærlig syntes jeg hun var drit slitsom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...