Gå til innhold

Her er 3DS-spillene (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde tenkt å avvente kjøp av 3DS til den hadde fått et robust spillbibliotek. Med tanke på alle spillannonseringene til maskinen så ser det ut til at det vil skje ganske fort. :p

 

Går og rykter om Ocarina of Time til 3ds etter at nokon fant screenshots av det i ein pressekit. Har ikkje lenkje her sidan eg skriv på telefonen.

http://e3.nintendo.com/3ds/ <- Sjekk Nintendo-listen. Ocarina of Time står oppført som et 3DS-spill.

Lenke til kommentar

Leste litt om Ocarina of Time til 3DS i Dagbladet, inkludert med screens. Så da gleder man seg bare enda mer, hittils har jeg sett ganske mange lovende spill. Gleder meg til å samt se litt mer av tittlene Ninja Gaiden, Sonic, Mario Kart og Contra. Håper også det kommer noen MegaMan spill senere

Lenke til kommentar

tipper en jævlig big load med N64 remakes spill på 3DS siden Nintendo er elendige med å komme med noe nytt å bare kommer med det samme hele tiden..

Feil.

 

Nye serier på DS:

Nintendogs, Brain Training, Rythm Heaven, Elite Beat Agents, Jam With the band, Another Code, Hotel Dusk, Meteos + en bråte med spill som ikke har forlatt Japan ennå.

 

Når de har så mange allsidige serier tilgjengelig så er det ikke rart at de velger å bruke den samme IP'en flere ganger. New Super Mario Bros tilbyr en helt annen opplevelse enn Mario vs. Donkey Kong for å si det sånn.

 

Jeg er imidlertid redd for at 3DS kommer til å bli oversvømt med N64-remakes. Nintendo lanserte svært få remakes/ports til den første DS'en. Denne gangen ser det ut som de bruker en annen strategi.

Lenke til kommentar

Jeg er imidlertid redd for at 3DS kommer til å bli oversvømt med N64-remakes. Nintendo lanserte svært få remakes/ports til den første DS'en. Denne gangen ser det ut som de bruker en annen strategi.

 

Så lenge det er snakk om klassespill ala Ocarina of Time og Starfox 64 så må det gjerne komme flere for min del. Har vært en del N64 perler jeg har gått glipp av :)

Lenke til kommentar

Jeg er imidlertid redd for at 3DS kommer til å bli oversvømt med N64-remakes. Nintendo lanserte svært få remakes/ports til den første DS'en. Denne gangen ser det ut som de bruker en annen strategi.

 

Så lenge det er snakk om klassespill ala Ocarina of Time og Starfox 64 så må det gjerne komme flere for min del. Har vært en del N64 perler jeg har gått glipp av :)

For all del. Det er gode spill. Jeg håper bare at det ikke tar for lang tid til vi får et originalt Zelda-spill til 3DS(Helst med Wind Waker grafikk).

Lenke til kommentar

Jeg er imidlertid redd for at 3DS kommer til å bli oversvømt med N64-remakes. Nintendo lanserte svært få remakes/ports til den første DS'en. Denne gangen ser det ut som de bruker en annen strategi.

 

Så lenge det er snakk om klassespill ala Ocarina of Time og Starfox 64 så må det gjerne komme flere for min del. Har vært en del N64 perler jeg har gått glipp av :)

For all del. Det er gode spill. Jeg håper bare at det ikke tar for lang tid til vi får et originalt Zelda-spill til 3DS(Helst med Wind Waker grafikk).

 

Det er jeg enig i. Men jeg har mine tvil om at vi får et nytt Zelda til 3DS med det første. Rett og slett fordi jeg tror Nintendo har fokuset på Skyward Sword. Hadde blitt veldig luksus om vi plutselig skulle fått 2 splitter nye Zelda spill på rad og rekke. Er vel og kanskje derfor de relanserer OoT, for å ha det mens vi venter?

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Det er jeg enig i. Men jeg har mine tvil om at vi får et nytt Zelda til 3DS med det første. Rett og slett fordi jeg tror Nintendo har fokuset på Skyward Sword. Hadde blitt veldig luksus om vi plutselig skulle fått 2 splitter nye Zelda spill på rad og rekke. Er vel og kanskje derfor de relanserer OoT, for å ha det mens vi venter?

Det er ingen dum teori. GBA var kanskje i en lignende situasjon(Alttp -> Minish Cap).

 

Jeg har egentlig ikke noe imot ports og remakes av gamle storspill. Snarere tvert imot. Ocarina of Time med bedre grafikk? Ja takk! Touch-skjermen kan forhåpentligvis hjelpe til med å fjerne de få irritasjonsmomentene i den originale versjonen. Som for eksempel iron boots fjaset i water temple.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...