Gå til innhold

Ny Xbox 360 i juli (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden de fikk gratis konsoll(er) bør jo de selvsagt deles ut som premie(r ) på en konkurranse seinere :whistle::p

 

Edit:

 

En kamerat av meg kjøpte xbox fra USA, og måtte for det første bruke sånn boks til noen tusen kroner for å få riktig strøm siden USA har 130 V elns mens norge har 230 V og det var også noen spill han ikke fikk spilt pga regionskode elns,

Endret av Dwight
Lenke til kommentar

Helt klart :)

For meg er jo f.eks en "nyere" konsoll som ikke lar deg spille spill fra den eldre versjonen (Xbox og Xbox 360 som eksempler) helt håpløst, men slik er jo verden desverre. :(

 

Hvis du har kjøpt ekstra harddisk så har du allerede fått med en slik kabel på kjøpet.

 

Sant nok, men for oss som ikke har brukt 1000 kroner på en ny Hard-disk eller klart å fått tak i en kabel (som jo egentlig burde ha blitt solgt seperat i butikkene) så er det litt "trist" å høre at de ikke kunne f.eks gjort maskinen en 100lapp dyrere når det jo ganske sikkert er flere som allerede har en Xbox 360 som vil kjøpe den enn noen som ikke har hatt èn.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Helt klart :)

For meg er jo f.eks en "nyere" konsoll som ikke lar deg spille spill fra den eldre versjonen (Xbox og Xbox 360 som eksempler) helt håpløst, men slik er jo verden desverre. :(

 

ja, akkurat det synes jeg å! men nå var vel Xbox og Xbox360 et generasjons skifte så sånn sett var det helt greit.. for min del ihvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...