Gå til innhold

Project Natal heter Kinect (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. I tillegg til at spillene virket rimelig uinteressante (med unntak av Star Wars-spillet), var også prisen stivere enn forventet. Men spillene kommer vel etterhvert, og hvis det er tilfelle, trenger vi jo ikke kjøpe spillet til fullpris heller. Gleder meg til å se om Microsoft klarer å spytte ut flere spennende titler iløpet av pressekonferansen!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Foreløpig lar jeg skeptikeren i meg få fri bane, særlig etter at det har kommet frem at Kinect ikke ble brukt direkte under gårsdagens event. Hvorfor det ikke ble brukt skal jeg ikke spekulere i, men det antyder at MS ikke er helt sikre på sin egen teknologi. Ellers så håper jeg de viser noen skikkelige spill senere i dag. En oppfølger til Kameo, kompatibel med Kinect, lover godt. Regner med at det kommer en god del nye IPer med litt mer dybde i seg enn å veive med armene mens man hopper opp og ned.

Lenke til kommentar

@Laland: Denne eventen tror jeg kanskje de brukte til å "få unna" det med Xbox 360 Slim og navnebyttet til Natal slik at de kunne bruke mer tid på å vise det frem på "hovedkonferansen" i kveld. Det er iallefall lov og håpe.

 

@Nero Wolf: Samme her. Jeg kommer helt sikkert til å fortsette og kalle det Natal, bare fordi det er enklere å si.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke overbevist. Det høres ut som om Kinect-eventen ikke var særlig vellykket. MS må diske opp med mer enn Wii Sports, Nintendogs og Mario Kart i HD før jeg får lyst til å kjøpe kameraet.

 

Jeg håper inderlig at det dukker opp noen skikkelige gameplay-klipp i løpet av de neste dagene.

Lenke til kommentar

Fra det jeg har hørt virket det som Kinect er noe revolusjonerende, noe det ærlig tatt ikke viser seg å være. Kunne gjerne tenkt meg å se et par mer originale spill, men etter dømme så viser det seg at alle spillene virker uorginale og temmelig kjedelige. Håper de viser et par bedre titler senere. Er langt i fra overbevisst!

Lenke til kommentar

"Foreløpig lar jeg skeptikeren i meg få fri bane, særlig etter at det har kommet frem at Kinect ikke ble brukt direkte under gårsdagens event. Hvorfor det ikke ble brukt skal jeg ikke spekulere i, men det antyder at MS ikke er helt sikre på sin egen teknologi. Ellers så håper jeg de viser noen skikkelige spill senere i dag. En oppfølger til Kameo, kompatibel med Kinect, lover godt. Regner med at det kommer en god del nye IPer med litt mer dybde i seg enn å veive med armene mens man hopper opp og ned."

 

 

Det var et SHOW.

 

Helt utrolig hvordan både folk og "journalister" ser ut til å ha forventet teknisk fremvisning av duppeditten og spillene

 

Særlig med tanke på MS sin ORDENTLIGE konferanse er i morgen...

 

"MS VISTE IKKE NØYAKTIG HVORDAN TING OG SPILL FUNGERER UNDER ET CIRQUE DU SOLEIL SHOW, DE MÅ HA LITNE TRO PÅ PRODUKTET!"

 

herregud så korttenkte folk er.

Lenke til kommentar

"Foreløpig lar jeg skeptikeren i meg få fri bane, særlig etter at det har kommet frem at Kinect ikke ble brukt direkte under gårsdagens event. Hvorfor det ikke ble brukt skal jeg ikke spekulere i, men det antyder at MS ikke er helt sikre på sin egen teknologi. Ellers så håper jeg de viser noen skikkelige spill senere i dag. En oppfølger til Kameo, kompatibel med Kinect, lover godt. Regner med at det kommer en god del nye IPer med litt mer dybde i seg enn å veive med armene mens man hopper opp og ned."

 

 

Det var et SHOW.

 

Helt utrolig hvordan både folk og "journalister" ser ut til å ha forventet teknisk fremvisning av duppeditten og spillene

 

Særlig med tanke på MS sin ORDENTLIGE konferanse er i morgen...

 

"MS VISTE IKKE NØYAKTIG HVORDAN TING OG SPILL FUNGERER UNDER ET CIRQUE DU SOLEIL SHOW, DE MÅ HA LITNE TRO PÅ PRODUKTET!"

 

herregud så korttenkte folk er.

1. det finnes en siteringsfunksjon her på forumet. Bruk den så det blir lettere å lese og å finne frem.

 

2. Kinect ble brukt under showet, men det ser ut som om det var opptak - ikke direkteopptredener. Les nå det som skrives før du svarer tilbake. Greit nok at det var et show, og at det var for å markedsføre, men når de ikke vil vise frem hvordan produktet sitt er i en fremvisning av produktet blir jeg skeptisk.

 

Kilde

Lenke til kommentar

"2. Kinect ble brukt under showet, men det ser ut som om det var opptak - ikke direkteopptredener. Les nå det som skrives før du svarer tilbake. Greit nok at det var et show, og at det var for å markedsføre, men når de ikke vil vise frem hvordan produktet sitt er i en fremvisning av produktet blir jeg skeptisk. "

 

 

 

Dette var et show som ble laget for lukkede dører. For en tv sending MTV skal vise på Tirsdag. Et pr jippo, ikke noen teknisk innføring i Kinect.

 

At noen "journalister" trekker konklusjoner utifra et show som dette viser bare hvor barnslige og raske de er til syte og klage og overreagere.

 

Kom tilbake i morgen etter at ar den ordentlige E3 konferansen til MS og klag hvis de ikke viser det godt nok frem. Men det vil de selvsagt gjøre.

Lenke til kommentar

litt skuffet egentlig, for det første var navnet ikke noe særlig kult, likte natal bedre. dessuten var prisen søren meg høy må eg si, altså den er sikkert kul nok, men koster jo nesten mye som konsollen gjør :p

 

også til slutt, spillene var lite intressange, håper de har mer å vise frem utover E3. antagelig på hoved showet deres :D

Lenke til kommentar

@jaddadabba32: Det er da irrelevant. Spilljournalister har i oppdrag å videreformidle deres opplevelse av spill og relaterte temaer, i går var det Kinect. Når Microsoft ikke vil vise teknologien sin frem, ikke engang på et lukket arrangement, så er ikke det videre positive tegn.

Dette med "journalister"(slik du putter det) kan gå begge veier. Jeg kan kalle "journalister" som tar det som et godt tegn for godtroende og naive.

 

Jeg regner med at vi får se Kinect under MS' pressekonferanse, og jeg håper det blir så bra som de skal ha det til, men å reagere på at jeg er skeptisk er smålig gjort.

 

Edit: forøvrig er det bilder fra eventen her. Det virker også som om Kinect-spill blir billigere enn "vanlige" Xbox 360-spill.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

"2. Kinect ble brukt under showet, men det ser ut som om det var opptak - ikke direkteopptredener. Les nå det som skrives før du svarer tilbake. Greit nok at det var et show, og at det var for å markedsføre, men når de ikke vil vise frem hvordan produktet sitt er i en fremvisning av produktet blir jeg skeptisk. "

 

 

 

Dette var et show som ble laget for lukkede dører. For en tv sending MTV skal vise på Tirsdag. Et pr jippo, ikke noen teknisk innføring i Kinect.

 

At noen "journalister" trekker konklusjoner utifra et show som dette viser bare hvor barnslige og raske de er til syte og klage og overreagere.

 

Kom tilbake i morgen etter at ar den ordentlige E3 konferansen til MS og klag hvis de ikke viser det godt nok frem. Men det vil de selvsagt gjøre.

 

Syntes hele opplegget var utrolig tåpelig. Å lage et stort show over noe sånt. Jeg skjønner godt journalistene i dette tilfellet. Å bli trukket opp på scenen i et sirkuslignende opplegg når du forventer og få informasjon om et produkt, ville jeg blitt rimelig frustrert også.

 

Veldig enig i dette.

Lenke til kommentar
Syntes hele opplegget var utrolig tåpelig. Å lage et stort show over noe sånt. Jeg skjønner godt journalistene i dette tilfellet. Å bli trukket opp på scenen i et sirkuslignende opplegg når du forventer og få informasjon om et produkt, ville jeg blitt rimelig frustrert også.

 

Alle visste at dette var et show. De ble fortalt at ingen kameraer osv var lov å ta med inn.

De visste at dette var opptak til MTV program.

 

At de hadde andre forhåpninger eller forestillinger er dems egen feil.

 

Men kanskje vi kan håpe på at disse sutrete "journalistene" ikke møter opp på de offisielle konferensene da, så slipper vi å lege gnålet dems.

Lenke til kommentar
Syntes hele opplegget var utrolig tåpelig. Å lage et stort show over noe sånt. Jeg skjønner godt journalistene i dette tilfellet. Å bli trukket opp på scenen i et sirkuslignende opplegg når du forventer og få informasjon om et produkt, ville jeg blitt rimelig frustrert også.

 

Alle visste at dette var et show. De ble fortalt at ingen kameraer osv var lov å ta med inn.

De visste at dette var opptak til MTV program.

 

At de hadde andre forhåpninger eller forestillinger er dems egen feil.

 

Men kanskje vi kan håpe på at disse sutrete "journalistene" ikke møter opp på de offisielle konferensene da, så slipper vi å lege gnålet dems.

 

Disse "journalistene" kommer definitivt på de offisielle konferensene, så du må nok tåle den objektive meningen deres, eller det du velger å kalle "gnål".

Lenke til kommentar

Leste om det der, dette skal helst være for journalister som skal videreformidle stoff til leserne sine, ikke elefanter og artister som...fjaser? For så å følge opp med en små pinlig framvisning av Natal som ikke er en reel framvisning av produktet i aksjon?

 

Hvorfor ikke gjøre slik med andre pressekonferanser? Obama drar fram ett digert show med cheerleaders og det som er før han erklærer krig mot Iran.

 

Som Lee Evans sa "I want my news accompanied by flash dance!" Eller politimannen "dadadada! DOOOOG'S DEAD!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...