Gå til innhold

Sniktitt: Call of Duty: Black Ops (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, ser skeptisk på dette.

 

Treyarch sin World At War føltes som en Modern Warfare Mod med sløve andre verdenskrig våpen design. Men Tror likevel Treyarch har eg mulighet å koke opp noe bra spillbart, ikke helt på Old School Infinity Ward nivå, men bedre enn gjennomsnittet :)

 

Tror dette blir et kjøp, men skal leite meg fram til et billig tilbud :)

Lenke til kommentar

Jeg begynner å få troen på Treyarch. Jeg tror de kan overgå Modern Warfare og Modern Warfare 2; de sier de er et 100% dedikert CoD studio og at de har vært det i flere år. Selv syntes jeg WaW var riktig underholdende. Jeg har fått veldig avsmak for MW2, særlig etter flausen jeg opplevde flerspillerdelen som, og både håper og tror at Treyarch vil overgå [gamle] IW med god margin.

 

Om jeg kommer til å kjøpe spillet vet jeg ikke. Å boykotte Activision er ikke særlig vanskelig, men Black Ops begynner jeg å få smått lyst på.

Lenke til kommentar

Jeg er skeptisk.

Om det blir enda mer sånn "Vi lager en _ENDA_ spektakulær actionsekvens som åpning på dette missionet her! OG vi slenger til eksplosiv ammunisjon på toppen av de allerede cutting-edge våpnene! DET BLIR BRA SPILL GETT" opplegg, så vet jeg ikke om jeg gidder bry meg. :p

 

Men igjen, er åpen for alt og trenger egentlig bare få se litt mer av det før jeg tar en endelig avgjørelse.

Lenke til kommentar

Får håpe dette blir et friskt pust, ikke bare MER som Gal_Ape sier. Har fått "Double The Action, triple the excitement" nok ganger nå. Noen spill som satser på heftig og kjapt gameplay failer hardt når man prøver å ta det litt mer rolig, så får håpe de lykkes med scriptingen.

 

Jeg venter til en anmeldelse med kjøpet, hvis det er et litt raskere Mw2 med fler våpen står jeg lett over.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...