Gå til innhold

,?? 3DS er nesten som PS3 i lomma (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant. Også gøy å se at PSP mulignes blir mer lik DS. Det viser hvem som kan dette. Sony har hatt brainstorming og kommer frem til at PSP må bli mer lik NDS. Morsomt.

 

Og når den blir det er NDS på 3D og kjører forbi PSP ennå mer. Håper bare den NDS ikke blir så dyr og at Sony snartt kan bli litt kreative.

 

Eller er det bare plass til en håndholdt konsoll i Norden?

Lenke til kommentar
Vil Nintendo lansere en super-DS eller vil de, tradisjonen tro, slippe en litt forbedret utgave av DSi?

Akkurat denne uttalelsen reagerte jeg litt på. Vanligvis bruker Nintendo's håndholdte å være betydelig sterkere enn forgjengerne. DSi er det eneste unntaket, og den ble behandlet som en forlengelse av DS.

 

Jeg tror at de vil følge tradisjonen, og dermed lansere en maskin som er på nivå med gamecube.

Lenke til kommentar

"3DS er nesten som PS3 i lomma"

 

Ha ha ha ha. Det tror jeg ikke før jeg ser det. Ah hærlig latter på slutten av dagen.

Tja... Hvem vet?

Bare se hvor kraftig PSP var, den var nesten like kraftig som PS2.

Med tanke på hvor lenge siden det er den kom ut(2004 i Japan) og hvor mye fokus det har

vært på utviklingen av bærbare plattformer(iPod, iPad, tablets, Android mm.) er ikke

det umulig. Du må ta i betraktning at det er mye lavere oppløsning på en slik skjerm

så det blir ikke like tungt å kjøre spill i det formatet.

I tillegg er lagringsformatet som brukes for spillene uten bevegelige deler, slik at

lastetid osv. skjer raskere og krever mindre jobb.

 

Tenk også på at setningen "Nintendo 3DS er nesten som PS3 i lomma" ikke burde tas bokstavelig.

Jeg kan tenke meg at grafikken kommer til å bli meget imponerende og å være det bærbare

markedets "PS3"(inntil/eller Sony kommer med noe).

Uansett tror jeg aldri Sony kan slå Nintendo på det bærbare markedet.

De har såpass mye erfaring og nok av hardbarkede fans, slik at de uansett selger.

De er jo spillverdenens Apple ;)

(da mener jeg i forhold til solid markedsføring, superb byggkvalitet og haugevis av fans).

Lenke til kommentar

Selv om vi liker det eller ikke så er det Nintendo som pusher gaming videre og Nintendo er grunnen til at vi gamer slik vi gjør idag på konsoller. Jeg er skeptisk men håper Nintendo kommer til å vise noe helt unikt, dem har gjort det gang på gang tidligere så sjangsen er stor...

Lenke til kommentar

Nintendo skal ha for at de er innovativ. Håper dette slår ann. Jeg personelig liker styremekanismen på DSi og mener det fungerer bedre enn Wii sitt opplegg. Når det gjelder kraften på nivå med X360/PS3 er man selvfølgelig litt skeptisk, men hvem vet. Grafikkortene har jo tatt sjumilssteg fra de som sitter i X360/PS3 så det er jo mulig. CPU derimot er jeg litt mer skeptisk. Cell er vel den dag idag rimelig kraftig iforhold til CPU markedet generelt?

Lenke til kommentar

Hmm kult. Jeg hadde en chip til ds light som gjorde at jeg kunne bruke den som tekstbehandler, irc, internett, div-x, flash, masse nerd, men stusset over at "hey dette burde jo parkeringsvaktene ha istedet for Ipad" Klopz den isammen. ble mere å mere sweet. så jeg gegynte å tegne en custom. Skal lissom danke ut Ipad jeg da med vikarlønn. Anyone? Hihi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...