Gå til innhold

Info om Emergency 2012 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Gleder meg sinnsykt :w00t:

 

Emergency-serien tror jeg må være en av de mest oversette og "glemte" spillserier. Synes fireren er konge fortsatt, selv om den ikke er helt oppe på grafikksida. Eller, grafikken i seg selv er ikke så veldig dårlig, men når største oppløsning er 1024 :p

 

Ser nydelig ut, utifra skjermbildene, selv om det egentlig ser litt ut som Emergency 4 med bedre og dynamisk lys. :hmm:

 

Siden de tydeligvis skal bruke "ekte" steder som åsted for ulykker og katastrofer, så håper jeg de har noe i Norge. Bare for morroskyld :p Ikke helt sikker på hva det skulle vært, men.

Lenke til kommentar

JAJAJAJA!!!

 

Kongespill!

Håper de optimaliserer multiplayer delen, for vi kom ofte out of sync med hverandre.

Med Los Angeles modden var Emergency 4 helt konge.

 

Syntes egentlig LA modden gjorde spillet mer komplisert jeg. Plutselig hadde man tjue typer brannmenn, ikke spesialiser bårebærere, og politifolkene hadde ørten tusen hjelpemidler. Alt uten tutorials :S Ble bare forvirra jeg. Liker egentlig Emergency som det er. Sånn passelig forenkla ;)

 

Men bedre multiplayer er jeg for. Har spilt en del med en kamerat, og det er ganske gøy. Men det blir lett forvirrende det at det bare er en person om gangen som kan "bestille" ett kjøretøy, og bare ett om gangen.

Tror det blir bedre om man kan ta kontroll over vært sitt departement (eller flere på hver), bortsett fra de "tekniske" kjøretøyene (billaster, kran, etc.). Det hadde blitt litt kjedelig å bare ha de :p

Lenke til kommentar

Gleder meg sykt til dette her :D.

 

Husker jeg oversettet Emergnecy 4 og treren til norsk jeg :p. Gamle tider, men når jeg først snakker om spillet skal jeg i dundre installere det på nytt også game igjen :D.

 

Digger de små filmene før et oppdrag starter jeg :).

Lenke til kommentar

Spilte eneren i mange timer når det kom ut. Husker jeg ga det i julegave til fetteren min. Visste han ikke likte sånne spill så fikk det med hjem rett etter han hadde pakket opp, hehe. Men spilte fireren for et år siden eller noe og var veldig frustrerende til tider. Så utrolig mye detaljstyring + mye bugs. Håper det er forbedret!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...