Gå til innhold

Need for Speed World får slippdato (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stiligt, må jo absolutt testes når gratis versjonen kommer. ser intressangt ut, men er usikker på om eg kommer til å like det med skjold og sånne spesial triks.

 

men er det noen som vet om det vil koste noe i måneden å spille dette her? eller er det som gw, kjøp og spill så mye du vil? :p

Lenke til kommentar

Jeg mener på at spillet er gratis (tro det eller ei), fram til Level 10, som det står i artikkelen, og hvis du skal jobbe deg noe videre oppover, må man kjøpe spillet. Men ifølge det jeg har skjønt, er det bare en engangs-sum, ikke måneds-betaling.

 

Ser jo litt artig ut da, med en by man spiller veldig mange i, og møter hverandre for å kjøre race. Mangler bare at man hadde hatt et eget hus med garasje! :)

 

Need for Speed serien har jo vært så som så de siste årene, men kanskje dette forhåpentligvis kan minne litt om Motor City Online igjen (som vi her i Norden aldri fikk spilt desverre)!

Lenke til kommentar

Elsker bilspill! Har Most Wanted på ps2, spiller det heile tiden :) MEN har fått NFS Shift på PC... å eg fant fort ut at eg hater bilspill på pc. Synd :)

jeg synes most wanted funker ganske bra på pc, men du kan vel koble til gamepad (ps3-stikka) og spille med den i stedet? dette spillet blir definitivt et kjøp, skal nok forhåndsbestille :) lurer på om det er mulig å fjerne power-ups, men blir sikkert ikke noe problem.

Endret av Såpe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...