Gå til innhold

Sniktitt: Dead Space 2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir flaut å innrømme, men jeg klarte ikke å spille gjennom eneren...Syntes det var for skummelt/ubehagelig...Jeg har det med å leve meg for godt inn i spill :D

 

Men får kjøpe det til ps3 (hadde det på pc, eastore greier), og prøve igjen :p

Lenke til kommentar

Det første spillet har jeg rundet 3 ganger og jeg er fortsatt ikke lei av den fantastiske stemningen som kan sammenlignes med filmer som Alien og Event Horizon. Så det er fullstendig uaktuelt å la være å kjøpe oppfølgeren til tidenes beste survival horror-spill.

Lenke til kommentar

Blir interessant å se hva de får ut av multiplayerdelen. Det litt langsommme tempoet er liksom ikke det mest typiske utgangspunktet for mp. Vil gjette at det blir litt som versus i L4D, et lag med ingenører (eller andre mennesker, f.eks. sikkerhetspersonell) og et lag med nekromorfer, hvor man kan spawne som forskjellige typer.

Lenke til kommentar

Off.... Jeg er ikke ferdig med eneren ennå. Å jeg likte meget godt med det første.

Ble bare litt vanskelig å plukke opp igjen etter å ha den liggene en stund.

 

Elsker den nye drakten på bildene.

Hadde vært fint hadde det vært en babe inni der. Slik som Samus. ^^

Lenke til kommentar

Selv - som en rimelig skvetten fyr - klarte jeg å gå igjennom Dead Space uten videre problemer, fordi utvikler har, mens de virkelig har skapt en ekstremt god stemning, ikke har klart å lage et spill som egentlig blir skummelt.

 

For mye ammunisjon, for mange våpen og for lite tilknytning til hovedpersonen var det jeg satt igjen med når jeg hadde fullført det. Isaac Clarke var like "alien" for meg som necromorphs var aliens for ham, rett og slett fordi han aldri snakket og knapt hadde et ansikt.

 

Dessuten var historien tynnere enn kokt vann, og den hang rett og slett ikke på greip når den nådde klimaks. For det første var den blottet for logikk, for det andre var overraskelsesmomentet så lite overraskende at det bare var greit at det kom så historien kunne fortsette.

 

Men èn ting skal Dead Space ha. Den lille hemmeligheten alle som har fullført spillet kanskje har sett, og som ødelegger for de som ikke har fullført det (gedigen spoilerwarning om du skulle falle for fristelsen om å sjekke det ut uten å ha fullført spillet). Selv visste jeg ikke om det før etter en stund etter at jeg hadde lagt det fra meg, men jeg måtte le når jeg fikk vite det.

 

Ser virkelig frem til DS 2!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...