Gå til innhold

Team Ico-samling neste år? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at God Of War Collection kom før GoW3 har jeg hatt ett håp/mistanke om at Team ICO ville gjøre det samme med sin "trilogi" siden det tredje spillet er på vei til PS3 og de to forrige var til PS2. I tillegg til at dette, som GoW ,har denne seiren vært en PS-ekslusiv serie som sikker gir Sony mer motivasjon til å gjennomføre dette.

 

Godt å høre at jeg anntakelig hadde rett. Har alltid ønsket å få spillt disse, men hadde aldri en PS2 :)

Endret av Ralzar
Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg er litt lei av disse "nyopppussede" relanseringene av ps2 spill.

At Sony ikke bare heller får ut en ps2 emulator til ps3'en istedenfor. Jeg har jo allerede en fin ps2 samling med spill. Hadde vært kjempekjekt å kunnet spillt dem på ps3.

Lenke til kommentar

Men hva kan være grunnen til at de venter helt til neste år med å gi dem ut? Det er jo tross alt snakk om porter av eldre spill (selv om en ikke skulle tro de var "eldre" når en ser SoTC emulert i HD). Mest sansynlig for å passe strategisk med utgivelsen av The Last Guardian, men alikevel... VIL HA NÅ!!

Lenke til kommentar

Høres bra ut. Fantastiske spill begge to, men de er ikke akkurat laget for HDTV noe som ødelegger opplevelsen (særlig ICO som nesten er uspillbart).

 

Får bare håpe konverteringen til HD er god, og at de kanskje til og med legger til noen ekstra grafikkeffekter. Samt rydder opp den noe ujevne frameraten i SOTC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...