Gå til innhold

Sniktitt: Killzone 3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres lovende ut! Det aller største problemet jeg har med Killzone 2 er kontrollen (som ikke har blitt stort bedre med disse), så hvis den blir fikset til noe liknende Modern Warfare 2 ville spillegleden økt betraktelig. Større områder med mer variasjon enn forgjengeren og jetpakker er egentlig salgsargumenter nok i seg selv. Håper 3D-effektene er ordentlig forseggjort og ikke ender opp som noen gimmick.

 

Mener jeg har lest at med andre titler så har grafikken blitt nedskalert, enten effekter, antall FPS eller oppløsning - var det merkbart her? Å opprettholde selv Killzone 2 sitt bilde i 3D uten noe merkbart tap hadde vært en voldsom prestasjon og det er vel naturlig å anta at det er enda penere nå. Gleder meg til å lære mer, om ikke annet!

Lenke til kommentar

Høres interessant ut, men synes fortsatt at 3D er unødvendig i spill og at det i det hele tatt er en "overhypa" teknologi.

 

Tror du kommer til å spise de ordene om noen års tid! Er akkurat i spill jeg mener 3D kommer til rette. Å ha dybdesyn i et FPS gir nok en helt annen opplevelse.

Lenke til kommentar

Hos meg står 3D i spill på en knivegg. På den ene siden kan det tilby en enrom dybdefølelse, men på den andre siden ligger det bare rot. Hvordan skal utviklerne løse dette med at om jeg ser i høyre hjørne blir 3D perspektivet feil? Perspektivet vil jo forandre seg i takt med hvor man sikter, men øynene danser jo som regel over hele skjermen til enhver tid for å se etter fiender og dermed blir det som spillet tror du ser på og det du faktisk ser på to forskjellige ting og perspektivet/dybden blir feil.

 

Spill har jo ingen måte å sjekke hva det er du faktisk fokuserer på. Om spillet tror jeg ser på bilen foran meg, men jeg egentlig ser på fienden på venstre flanke vil jo bilen være det som spillet fokuserer seg inn på.

Lenke til kommentar

Hmmm, etter begge KZ spillene fikk 6/10 her inne, så får nok dette en 7/10. Mens de andre FPS som har så rævv grafikk og lydbilde" odst check, cod check, halo 3 check" de fikk 8 til 10ere.

 

Finnes ikke bedre grafikk på FPS på konsoll en Killzone 2 med utrolig stilart og teknisk overlegenhet i animasjon når du skyter på fiender å så mye mye mer.

 

Men jeg elsket jo Killzone 2 mer en MW2 i antall timer online og singelplayer, og maybe jeg kjøper en 3D TV viss det som vises er skikkelig imponerende :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Høres interessant ut, men synes fortsatt at 3D er unødvendig i spill og at det i det hele tatt er en "overhypa" teknologi.

 

Tror du kommer til å spise de ordene om noen års tid! Er akkurat i spill jeg mener 3D kommer til rette. Å ha dybdesyn i et FPS gir nok en helt annen opplevelse.

Igjen, dette er bare en mening jeg har akkurat nå, men det skal virkelig gjøre noe nytte for seg hvis jeg faktisk i det heletatt skulle tenke på å invistere så mye penger. Men du kan ikke si noe imot at det er overhypa teknologi.

Lenke til kommentar

@Toman:

Men det er rart med det. Grafikk er slettes ikke alt i et skytespill! Hadde det vært det ville Killzone(2) fått toppkarakterer overalt, men spillet som en helhet er (subjektivt sett) langt i fra en tier. Flott at du koser deg med spillet, men å spekulere i karakterer til en nylig avslørt tittel allerede nå - særlig med sleivspark til nettsider og andre spill - er helt unødvendig.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Høres interessant ut, men synes fortsatt at 3D er unødvendig i spill og at det i det hele tatt er en "overhypa" teknologi.

 

Tror du kommer til å spise de ordene om noen års tid! Er akkurat i spill jeg mener 3D kommer til rette. Å ha dybdesyn i et FPS gir nok en helt annen opplevelse.

Igjen, dette er bare en mening jeg har akkurat nå, men det skal virkelig gjøre noe nytte for seg hvis jeg faktisk i det heletatt skulle tenke på å invistere så mye penger. Men du kan ikke si noe imot at det er overhypa teknologi.

 

Per i dag er jeg helt enig i at det er overhypet og unødvendig, men jeg tror at om noen år vil det være helt naturlig å spille i 3d, og det vil nok etterhvert være rart å ikke gjøre det. Dette når de får teknologi på markedet som ikke krever briller. Har selv testet 3d-tv og selv om dagens teknologi ikke på langt nær er god nok for en behagelig tv-opplevelse ser jeg frem til hva vi har i vente de neste 10 årene.

Lenke til kommentar

Høres interessant ut, men synes fortsatt at 3D er unødvendig i spill og at det i det hele tatt er en "overhypa" teknologi.

 

Tror du kommer til å spise de ordene om noen års tid! Er akkurat i spill jeg mener 3D kommer til rette. Å ha dybdesyn i et FPS gir nok en helt annen opplevelse.

Igjen, dette er bare en mening jeg har akkurat nå, men det skal virkelig gjøre noe nytte for seg hvis jeg faktisk i det heletatt skulle tenke på å invistere så mye penger. Men du kan ikke si noe imot at det er overhypa teknologi.

 

Per i dag er jeg helt enig i at det er overhypet og unødvendig, men jeg tror at om noen år vil det være helt naturlig å spille i 3d, og det vil nok etterhvert være rart å ikke gjøre det. Dette når de får teknologi på markedet som ikke krever briller. Har selv testet 3d-tv og selv om dagens teknologi ikke på langt nær er god nok for en behagelig tv-opplevelse ser jeg frem til hva vi har i vente de neste 10 årene.

Får håpe det blir en god og behagelig opplevlse for øyet, bare det å gå fra CRT til LCD var jo en velsignelse. Men jeg håper ikke at det blir sånn at du må ha en hvis avstand fra TV for å oppleve helheten, for personlig er jeg en spiller som liker å sitte mellom 1-2 meter fra skjermen, på det meste 3-4.

Lenke til kommentar

Min synsing har hatt rett 2 ganger her inne, kansje jeg får rett igjen, sa lenge før lansering Killzone 2 ville få 6/10 og UC2 7/10, hva skjedde :)

 

Derfor er det bra jeg ville helle se et snitt istede for en anmeldelse :)

Hos meg vil garantert Killzone 3 levere da 2eren er det beste konsollfps jeg har spilt :)

Lenke til kommentar

Hmmm, etter begge KZ spillene fikk 6/10 her inne, så får nok dette en 7/10. Mens de andre FPS som har så rævv grafikk og lydbilde" odst check, cod check, halo 3 check" de fikk 8 til 10ere.

 

Finnes ikke bedre grafikk på FPS på konsoll en Killzone 2 med utrolig stilart og teknisk overlegenhet i animasjon når du skyter på fiender å så mye mye mer.

 

Men jeg elsket jo Killzone 2 mer en MW2 i antall timer online og singelplayer, og maybe jeg kjøper en 3D TV viss det som vises er skikkelig imponerende :)

 

 

Hvilket cod spill mener du har "rævv" grafikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...