Gå til innhold

Sniktitt: Fallout: New Vegas (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man får jo håpe på forbedret dialogmuligheter, siden Fallout 3 hadde flere idiotiske stunder hvor eg ble irritert over hva fyren min kunne si. (Eksempler på dette er jo dialogmulighetene du fikk når du tok igjen faren din.)

 

Andre ting eg håper på er fraværet av irriterende unger som du MÅ være vennlig mot for å komme videre (ikke kan de trues eller, de vet vel at de er udødlige). Kan ikke si at min rollefigur som kom traskende inn i Little lamplight med nok våpen til å starte en ny verdenskrig og var den største jævelen som noen gang har satt sine fot i The Wastelands hadde noen moralske kvaler med å masakrere de nesevise og utrolig plagsome småungene.

 

Det at du ikke engang klarer å åpne en port der inne uten å snakke med ledern var jo enda en verre, med tanke på at det var bare å dra i en spake så åpna porten seg.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke skrømt var en kjempegod oversettelse av ghoul - Fallouts ghouler er tross alt nokså håndfaste, til tross for zombielooken - og man kunne vitterlig selv velge å når som helst skifte farge på interfacet i Fallout 3; fra grønt til blant annet oransje. Iallefall på PC.

 

Ellers en fin sniktitt, jeg blir mer utålmodig for hver gang jeg leser om New Vegas. Definitivt et av årets spillhøydepunkter for min del.

Lenke til kommentar

Bra om de får litt mer schwung på vånene også, synes ikke kikkertbaserte langdistansevåpen i fallout3 hadde den kvaliteten de burde, endel våpen var helt annerledes utenfor og innenfor VATS, og de beste våpnene gir ikke så mye mening, (hvorfor er type lincolns repeater og terrible shotgun de beste våpenen når det finnes relativt high-tech våpen)

 

AtW

Lenke til kommentar

Gleder meg vanvittig. Spesielt etter denne omtalen. Er sjølv ein som held Fallout 1 og 2 som noko av det beste eg har prøvd og ser fram til å sjå at Fallout går meir tilbake til røttene. I mine auge var Fallout 3 alt for skinnhellig og generisk. Folk var kjedelige og det var langt mellom dei verklege orginale typane. Ja, det var lite ammo og våpen til tider, men fekk aldri kjensla av at dette var ei verkleg dyster verd der du måtte drikke vatn av klosettskåla for å overleve (som eg hugser var behørig omtalt i ein eller annan preview).

Få tilbake humor og eit bra persongalleri - samt ein historie av Avellonesk karakter, og eg skal juble og nominere dette til tiårets spel. Håpar dei går tilbake til meir av suksessoppskrifte i dei to tidlege spela og lar det vere mange moglegheiter for å løyse oppdrag.

 

Forøvrig bra omtale! Kudos til skribent, men er ikkje "å forfekte" å forsvare med ord? Tenker på følgande setning: "...forfekter alle nyversjoner eller videreføringer av klassikere."

Moglege eg misforstår skribent her, men er ikkje tanken at han er skeptisk og negativ til slike klassikarar?

Lenke til kommentar

Zealuu: Jeg er helt enig i at skrømt blir helt feil, men sliter ofte med akkurat den oversettelsen. Skal vrenge hjernen til neste gang jeg må oversette "ghoul", og tar gjerne imot forslag til bedre varianter.

 

Det med fargetemaet tar jeg selvkritikk for. Jeg har aldri vært og syslet inne i menyene, siden jeg har spilt konsollversjonen :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...