Gå til innhold

CCP: – Kaos er vår venn (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva er dette tullet med Goonswarm?? :o

Den alliansen finnes jo ikke lenger engang... Mulig navnet fortsatt eksisterer, men Goons som "merkevare" døde da Kartoon oppløste alliansen..

 

De som "ødelegger" nå kalles CCP og bruker lagg for å dempe moroa for spillere :D

Lenke til kommentar

Har jeg forstått det slikt at Dust 514 er koblet til EvE universet? Fy f*** i h***** så hekta jeg kommer til å bli om det er tilfellet:D OMFG!

 

Elsker EvE, men har ikke tiden til å investere nok i spillet (er en alt eller ingenting fyr:p), men et FPS kobla til EvE kan kanskje bli enklere å svelge tidsmessig?

 

Space-marine! YAY!

Lenke til kommentar

Jeg er innom å kikker engang iblandt og gjør generelt sett ikke særlig mye ut av meg i spillet. Er spennede nok for meg å bare være tilstede i dette digre univærset. Ser sinnsykt mye frem til Walking in Staions spesielt! Da er jeg solgt! :D

 

Det uanonserte prosjektet tipper jeg blir et spill basert på World of Darkness. Og aller helst et rollespill litt som vampire the masquerade. Jeg kan ihvertfall drømme om det <3

Endret av Gnomkraft
Lenke til kommentar
Jeg husker en bok av Umberto Eco hvor de første hundre sidene var ekstremt tunge og nærmest umulige å få en oppfatning av, og hensikten var å sile ut de leserne som ikke var smarte nok til å fordøye den i sin helhet.

 

Haha mon tro om han ikke sikter til Focaults Pendel her, kom meg hvertfall aldri lenger enn til ca side 60...

 

Har aldri testet Eve og ser ikke for meg at det er noe for meg, men det er veldig viktig for spillverdenen generelt med slike suksesshistorier

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Gleder meg som en unge til fremtiden til EVE, ser bare bedre og bedre ut. Planetary interaction i Tyrannis, walking in stations i Incarna (

) og interaksjon med Dust 514. Selv som nybegynner med en liten karriere som pirat har jeg allerede truet meg til noen millioner ISK av noen stakkars miners og frakteskip. Ah, følelsen av å virkelig kunne være spacepirat er fantastisk.

 

Og til tross for at forumene til EVE Online stort sett er en eneste stor whinefeast synes jeg CCP gjør en uhyre god jobb. Grafikkmotoren har blitt totalt overhalet, man har en ny tileggspakke to ganger i året med masse nytt snacks. Helt gratis. CSM (spillerrådet som CCP har hyret inn), egne økonomer som studerer økonomien i EVE og selvfølgelig EVE fan fest. EVE er faktisk det eneste spillet hvor jeg faktisk har blitt kraftig underholdt av å se et foredrag om i grunn kjedelige ting som økonomi og serverstruktur og utstyr.

 

Vi sees i New Eden ;) 

 

 

Lenke til kommentar

Rart de ikke nevnte "Events" også.. :huh:

Det er jo en braksuksess som definitivt har vekket opp gløden i mang en sliten/lei carebear/pirat/0.0'er :D

 

Fordi som ikke vet hva Events er så er det en live-event hvor det ett eller annet sted i EVE-universtet åpnes ett wormhole og en flåte av Sansha Nation (en gammel NPC-faction i EVE) kommer gjennom for å "høste" inn mennesker fra planetene. Disse er det bare å angripe for spillere, og kampene er sykt fete B)

Disse Sansha-skipene styres av mennesker innleid av CCP (eller jobber hos CCP)...

Lenke til kommentar

Sondre: Du kan joine kanalen "Live Events", der kommer det info så snart noen ser Sanshaene komme (kan også x'e seg opp i fleets der).

Ellers så kan du jo lese Dev-bloggene inne på eveonline.com

 

Link til dev-blogg om events: Events

 

Eventsene har i de siste dagene kommet med 3-4 timers mellomrom.. Og er det EN ting de fleste på forum er enig i, i disse dager, er det at Eventene er det beste som har skjedd på laaang laaang tid.

 

Er jo en vanvittig bra historie bak det hele som også kan være verdt å lese ;)

 

Varakk: Helt enig.. Spesielt siden de som intervjuer tydeligvis ikke engang har sett hjemmesiden til EVE, eller har noen som helst kontakt med meningene til spillerbasen (virker sånn når en leser "intervjuet").

 

Edit: La inn en link til bloggen om eventene

Endret av Duke Dragoon
Lenke til kommentar

Og hva er dette tullet med Goonswarm?? :o

Den alliansen finnes jo ikke lenger engang... Mulig navnet fortsatt eksisterer, men Goons som "merkevare" døde da Kartoon oppløste alliansen..

 

De som "ødelegger" nå kalles CCP og bruker lagg for å dempe moroa for spillere :D

 

Grunnen til at Goons dras inn i denne samtalen (antar jeg) er fordi da Goons var på sitt største, var det ingen hemmelighet hva de syntes var morsomt (ødelegge for/scamme/griefe andre). Og du må da innrømme det, selv om Goons ikke er på langt nær sin gamle størrelse, er det faenskap man tenker på når man hører ordet "Goons" (hvis ikke man er en BoB/Sympatisør, da man automatisk vil tenke "lame" siden de har fått dette inn med farsmelka til SirMolle) :D

 

Og nei, "merkevaren" er ikke død, "merkevaren" vil aldri dø.

Lenke til kommentar

Og hva er dette tullet med Goonswarm?? :o

Den alliansen finnes jo ikke lenger engang... Mulig navnet fortsatt eksisterer, men Goons som "merkevare" døde da Kartoon oppløste alliansen..

 

De som "ødelegger" nå kalles CCP og bruker lagg for å dempe moroa for spillere :D

 

Grunnen til at Goons dras inn i denne samtalen (antar jeg) er fordi da Goons var på sitt største, var det ingen hemmelighet hva de syntes var morsomt (ødelegge for/scamme/griefe andre). Og du må da innrømme det, selv om Goons ikke er på langt nær sin gamle størrelse, er det faenskap man tenker på når man hører ordet "Goons" (hvis ikke man er en BoB/Sympatisør, da man automatisk vil tenke "lame" siden de har fått dette inn med farsmelka til SirMolle) :D

 

Og nei, "merkevaren" er ikke død, "merkevaren" vil aldri dø.

 

Så.. la meg gjette, du er i solodrakban-alliansen eller Goonwaffe? :D

 

Goons er nok som du sier, noen man aldri glemmer i EVE.. men de er ikke betydningsfulle nå lenger. Det samme er jeg redd kommer til å skje med BoB/Kensoku/IT også etter de har tapt krigen mot NC :whistle:

Lenke til kommentar

Og hva er dette tullet med Goonswarm?? :o

Den alliansen finnes jo ikke lenger engang... Mulig navnet fortsatt eksisterer, men Goons som "merkevare" døde da Kartoon oppløste alliansen..

 

De som "ødelegger" nå kalles CCP og bruker lagg for å dempe moroa for spillere :D

 

Grunnen til at Goons dras inn i denne samtalen (antar jeg) er fordi da Goons var på sitt største, var det ingen hemmelighet hva de syntes var morsomt (ødelegge for/scamme/griefe andre). Og du må da innrømme det, selv om Goons ikke er på langt nær sin gamle størrelse, er det faenskap man tenker på når man hører ordet "Goons" (hvis ikke man er en BoB/Sympatisør, da man automatisk vil tenke "lame" siden de har fått dette inn med farsmelka til SirMolle) :D

 

Og nei, "merkevaren" er ikke død, "merkevaren" vil aldri dø.

 

Så.. la meg gjette, du er i solodrakban-alliansen eller Goonwaffe? :D

 

Goons er nok som du sier, noen man aldri glemmer i EVE.. men de er ikke betydningsfulle nå lenger. Det samme er jeg redd kommer til å skje med BoB/Kensoku/IT også etter de har tapt krigen mot NC :whistle:

 

Helt korrekt, sier ikke at Goons er betydningsfulle, men det er derfor jeg tror de ble nevnt, nettopp på grunn av hva folk flest (ikke bare i EvE, men i mange MMO'er) tenker når de hører "Goons".

 

Goons er ikke Goons basert på hva alliansen vår heter, men hva vi er i hjertet ;) And for the record, så spiller jeg ikke for tiden, men jeg er en Goon.

Endret av Huuligan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...