Gå til innhold

Xbox 360 går for 3D (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er bra! Viser bare at microsoft ikke har tenkt å sitte på sidelinjen når det gjelder teknologifremskritt! Begynner å få mer og mer sansen for Microsoft nå, lavere priser på hdd'er og støtte for minnepenner i tilleg. Satser på at de forteller på E3 at de vil støtte flere 2 og 3. parts utviklere av tilbehør til konsollen.

Lenke til kommentar

Hvordan skal det gå da?

Har ikke konsollen et ati kort a?

Eller fungerer det annerledes på konsoll?

 

Uansett 3D er ikke så viktig innenfor spill, syns no jeg :)

Jeg tror nok 3D er veldig vanlig om 3 - 6 år, og når de virkelig får til teknologien vil vi nok se veldig bra resultater.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

 Tror jeg står over å bruke det gitt. Min erfaring med 3D på pc, i form at å ha prøvd/testet litt forskjellige løsninger de siste 10 åra, er at det er relativt pyton. 

 

Lite har skjedd siden jeg testet de første aktive brillene til pc for 10 år sida, annet enn at skjermene har blitt større og flatere. Effekten er marginalt bedre, og ulempene er det samme som den gang. Slitne øyne, skallebank og høy pris er bare noen av stikkordene.

Endret av BoardkilL
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke måten 3d presses på oss fra alle kanter. Greit at det er heftig, Men det er jo ingen tvil om at det er i tv gigantenes interesse at vi suges mer å mer inn i en teknologi som egentlig er litt smør på flesk. Det er en grunn til at nærmest alt av filmer på kino for tiden sendes i 3d samtidig som 3d teknologi begynner å ta form i vanlige tver.

Penger penger penger. Vi er noen forp***e småfugler som gaper hver gang stor kråka kommer med noe nytt.

 

Boikott hele skiten og bli rastafarianer istedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...