Gå til innhold

Sniktitt: LittleBigPlanet 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LittleBigPlanet traff meg aldri slik det burde, men med tanke på hva som kan komme av brukerskapt innhold skal oppfølgeren følges nøye. Håper problemene jeg hadde med kontrollen av Sackboy(virket for treg for et plattformspill hvor presisjon latet til å være viktig), særlig det å skifte dybdenivå, er fikset. Hvis det er tilfelle er det ikke et spørsmål engang.

 

Er ikke særlig flink til å bruke slike skaperverktøy selv, men ser frem til hva de med anlegg for det kan få frem! :)

Lenke til kommentar

Jeg fryktet at oppfølgeren til et av mine absolutte favorittspill i nyere tid bare ville være et produkt av lysten etter mer penger, og at nyskapninger og nytt innhold generelt ville være i tynneste laget. Heldigvis ser det ut til at jeg tar feil, for dette virker bare herlig. I tillegg til selve spillet og de brukerskapte spillene, gleder jeg meg like mye til å spille hyllester til spill som Warcraft, The Elder Scrolls og Metal Gear Solid. Gleder meg stort!

Lenke til kommentar

Blir det også denne gangen bare PS3 eiere som får kose seg med herligheten, eller kommer det til Xbox360?

 

Sorry, mac... Men på den annen side; Vi får jo ikke være med på moro som Mass Effect og må leve med at veldig mange bra X360-spill bare ender opp som en middelmådig port til PS3.

 

Fra http://www.littlebigplanet.com/en-us/2/ : Coming exclusively to Playstation 3, 2010.

Lenke til kommentar

Gleder meg noe vanvittig, nok et spill jeg må ha dette året, hvor skal det ta slutt med PS3 eksklusiver, har allerede fått 2 gigastore eksklusiver og så kan jeg få dette sammen med GT5, hjelpe meg lommeboken skal merke presset.

Som de gjorde i 2008 fikk masse GOTY kansje dette skjer her også, spillet kommer til å trollbinde meg som det første gjorde

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Gleder meg noe vanvittig, og de som har spilt LBP og har under 30% trophies burde ikke og kan ikke uttale seg en drit å si noe som helst om spillet fordi de har ikke spilt det omtrent ingenting, og da harde ikke rørt hva som er bra med LBP ;)

 

Såklart kan man uttale seg. Førsteinntrykket er da en vitterlig del av opplevelsen, og selv om jeg har kun 20% trophies har jeg da spilt spillet. Det appelerte rett og slett ikke til meg, og i følge din tankegang har jeg rørt en femtedel av spillet. Håper oppfølgeren blir like bra eller bedre, men å si at jeg ikke kan uttale meg om spillet - der går streken.

Lenke til kommentar

Kanskje det er en grunn til att personer ikke har så stor prosentandel av trophies i ett spill noe som for meg tilsier att personen (meg selv innkludert) ikke likte produktet.

 

Så for min del så blir LBP 2 enda en PS3 eksklusiv som jeg lar vær å kjøpe iallefall til fullpris.

 

"Sånt angrep fikk jeg igår når jeg hadde likksom spilt BFBC2 bare 1 level, så jeg måtte bare gjøre det slik" Barnehagen neste ??

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Takker Odesseiron!

 

Har dere fått vite noe rundt lanserings datoene eller?

 

Nei, det eneste jeg personlig har fått vite er at det planlegges utgitt etter PlayStation Move. Estimatene ser ut til å ligge rundt fjerde kvartal i år, så får vi bare krysse fingrene! :)

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...