Gå til innhold

Assassin's Creed: Brotherhood bekreftet (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir awesome!! AC er ein av dei beste spillseriane nokon sinne, og dersom spela fortsetter som like bra som dei har vore så langt, håpar eg at han aldri sluttar

 

Ubisoft har jo sagt at det skulle vere ein trilogi, og så langt er det jo i prinsippet fleir enn 3 allerede. AC (Altaïr's Chronicles), I, Bloodlines, II, (II Discovery) og no Brotherhood.

 

Og så AC III etter kvart og! :D

 

Elskar det!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

AC serien er utrolig EPIC! men må inrømme at det jeg leste her var litt skuff, Hvis de først har endret tid en gang, hvorfor ikke gjøre det igjen? Å skal de absolutt holde på med en burde de valgt Ataier! han er omtrent 1000 ganger mer EPIC en Ezio. Det var ganske overaskende når 2ern havna i renesanse italia. Hva var vel vits med at det sto om det japse tempelet på gulvet i 1ern da? Det hadde vert fett å vert Ninja i det 3dje spillet. Kan jo være de lekket denne historien med vilje for å lage blest?

Lenke til kommentar

AC serien er utrolig EPIC! men må inrømme at det jeg leste her var litt skuff, Hvis de først har endret tid en gang, hvorfor ikke gjøre det igjen? Å skal de absolutt holde på med en burde de valgt Ataier! han er omtrent 1000 ganger mer EPIC en Ezio. Det var ganske overaskende når 2ern havna i renesanse italia. Hva var vel vits med at det sto om det japse tempelet på gulvet i 1ern da? Det hadde vert fett å vert Ninja i det 3dje spillet. Kan jo være de lekket denne historien med vilje for å lage blest?

 

Selv føler jeg den er rimelig middelmådig, på lik linje med de fleste spillmekanikkene ("selektiv" logikk) man finner i spillene - uten at det skal hindre spillene i å være veldig underholdende. Grunnen til at dette fortsetter å være med Ezio har vel noe med slutten av AC 2 å gjøre, samt at det nok ikke er snakk om en fullverdig oppfølger men heller Assassin's Creed 2 2 eller noe lignende. Er forøvrig enig med deg angående Altaïr kontra Ezio, sistnevnte er mer jålete jentefut enn snikmorder. Og selvfølgelig er dette for å skape blest, å komme med en nyhet med et bakenforliggende ønske om noe annet er en selvmotsigelse. Forøvrig er det er vel noen år siden en "lekkasje" om en kjent spillserie faktisk var en lekkasje.

 

En ting jeg stusset på fra artikkelen angår slutten av AC 2, så jeg tar det i spoiler:

For første gang blir det også flerspiller i et Assassin's Creed-spill. Her kan du spille som en valgfri snikmorder og selv definere måten du dreper på. Promomateriale viser flere snikmordere på omslaget, inkludert en kvinnelig figur.

 

 

Den gjengen der er vel den gjengen du finner ut at har vært i denne gruppen fra starten av og som Ezio møter i løpet av spillet, som alle er leiemordere?

 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...