Gå til innhold

Store opplevelser i lite format (iPhone, iPad)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du glemte "The Quest" hvordan kunne du unngå og se det, er dypeste wrpg et til iphone. :cry:

 

tenk retro elderscrolls B)

 

the_quest_2_small.jpgthe_quest_1_small.jpgthe_quest_3_small.jpg

 

:D

 

PS: hvis en skal kjøpe the quest husk og prøv "the quest light" først er en demo, og hvis en ender med og like det så kjøp "the quest gold" er en pakke som inkluderer alle exspansjons pakkene og så videre, (100+ timer med spilling skryter utvikleren av)

Endret av Aperson
Lenke til kommentar

The Quest tror jeg faktisk jeg skal teste ut selv, takk for tips. :)

 

 

Spillene jeg har brukt mest tid på i det siste er Settlers-versjonen for iphone/ipod, som er basert på 4-ern tror jeg. Spillet sliter litt med kontroll-systemet, men det er jo ikke uvanlig på iphone/ipod touch. Giana Sisters er en old-school platformer jeg hygget meg med rundt juletider, spillet er vel bare en port av DS-spillet som ble utgitt tidligere i 2009. Nå for tiden går det mest i Flatspace, hvor man utforsker verdensrommet i gammeldags 2D-gameplay. Spillet er basert på pc-spillet med samme navn, likhetene til pc-versjonen kan ikke jeg si noe om, men spillet er i alle fall svært hardcore.

 

Når jeg er ferdig med/lei av Flatspace, planlegger jeg å fullføre av Chaos Rings, et japansk rollespill fra Square-Enix som kom for et par uker siden. Jeg har ikke helt komt i gang med spillet ennå, men førsteinntrykket var greit, og spillet har fått god omtale i pressen.

Lenke til kommentar
Fin artikkel! Har dere planer om noe lignende for androidspill?
Blow Up Lite for Android, av beskrivelse, ganske likt implode, artig, men desverre bare 10 lvls i gratis versjonen for Android i Norge

 

Takk for tipset! Var jo dritbra! Shoot-U lite er enda et spill a samme folka, også bra! Åhh, gleder meg til vi får tilgang til betalappsene.

Lenke til kommentar

Ravensword

Residen Evil 4 + Degeneration

monkey island 2 SE

Terminator

Chaos rings = super kult

Rayman 2 = classic

Call of duty zombies

GT racing

fishing king

 

Der er mye.

Skulle ønske at det ble tatt opp mer om de store spillene som kommer på appstore.

Chaos Rings f.eks. er et spill jeg kunne tenkt meg å vist om før.

 

Men der er så sykt mye på appstore, å litt hjelp fra dere hadde vært nice. ^^

Lenke til kommentar

Du glemte "The Quest" hvordan kunne du unngå og se det, er dypeste wrpg et til iphone. :cry:

 

tenk retro elderscrolls B)

 

the_quest_2_small.jpgthe_quest_1_small.jpgthe_quest_3_small.jpg

 

:D

 

PS: hvis en skal kjøpe the quest husk og prøv "the quest light" først er en demo, og hvis en ender med og like det så kjøp "the quest gold" er en pakke som inkluderer alle exspansjons pakkene og så videre, (100+ timer med spilling skryter utvikleren av)

 

Prøvde demoen og etter kanskje en halvtime stakk jeg til appStore og kjøpte spillet. Det beste iPhone spillet jeg noen gang har spilt!

 

Anbefales på det sterkeste!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...