Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (uke 17) (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen funnet en demo av hazen ennå? Eller må jeg sitte og vente på at det dukker opp på piraten for å få tested spillet?

 

Ser ikke noe demo nei (downloads funker ikke på hjemmesiden? :s)

Men det ser jo riktig koselig ut til en pris på 56 kroner.

Bra funn Joachim_F!

 

Edit: og der var det handlet, skal oppdatere når jeg har testet utover ettermiddagen :p

 

Edit2: Orket ikke mer enn 10 min i første omgang nei... Det var jo... skremmende dårlig :D

Endret av Ehtirno
Lenke til kommentar

Ja jeg tenkte også bildene så helt okay ut, at det kanskje var noe i klasse med Torchlight f.eks.

 

Så ble jeg helt satt ut allerede etter 10 sek når jeg fant ut at høyre museknapp var til å flytte hovedpersonen, mens venstre var til å angripe. (finnes ingen control-settings :s)

 

Så fikk jeg min første level... og fikk velge mellom 6 skills på level 1: 2 melee, 2 ranged og 2 magic. Av totalt ~18 eller 21 (som jeg kunne se). Tror jeg gav opp ca der :p

Lenke til kommentar

Det så greit ut på bildene, ja.

Men, som sagt; høyre knapp for bevegelser, ventre for alt annet. Ingen settings.

Samtidig også en mangel på å knytte skills til museknapper. Alt styres uten sikting ved å trykke på 1-9.

 

Kan heller ikke holde inne høyre museknapp for å bevege seg; man må trykke på nytt for hver skjermlengde. I et stort landskap med mye løping frem og tilbake for å løse obligatoriske quest er ikke dette akkurat hurra.

 

Endelige punkt for å drepe interessen kom ikke langt ute i spillet, der jeg møtte på 5(!) summoners som sendte en konstant voksende hær av fiender på meg. Gik opp tre levels før jeg fikk gravd meg gjennom og tatt kilden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...