Gå til innhold

Call of Duty: Black Ops avduket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper da det blir noen kule scener fra Vietnam, ellers blir jeg mektig skuffet etter alle disse ryktene.

 

Forøvrig, kaller dibs på at dette emnet vil ihvertfall inneholde én "åh-activsion-er-bare-ute-etter-penger-og-melke-franchise"-tullet. Kom igjen, gamer.no's lesere! Surprise me!

Lenke til kommentar

Lett å bli forvirret når de skriver måned før dato :)

 

Man får håpe de tar til vett og kjører dedikerte servere til multiplayer delen.

 

Det er jo tross alt Activision som bestemmer det da, Infinity Ward ville aldri gjort det mot kundene sine frivillig. Activision kommer til å sparke toppene i Treyarch hvis de protesterer. Call of Duty serien kommer til å bli dårlig framover. Venter heller på noen prosjekter fra Respawn Entertainment.

Lenke til kommentar

Får håpe Treyarch har guts nok til og fornye spillserien en smule. MW2 blei jeg dritlei av etter 1 uke. Det var tross alt den tredje utgivelsen på rad i cod serien hvor intet var nytt under solen. kun 6 spillere på hvert lag, 9 på ground war. baner som føles de er 10x10 meter. Helt latterlig og ikke ta steget videre. håper de stjeler litt ifra MAG. øke til 32 eller 64 spillere kanskje?. Grafikken blir litt dårligere, men hva faen gjør vel det..

Fuklekasse spill er hvertfall jeg ferdig med...

Endret av duttebassen
Lenke til kommentar

Får håpe Treyarch har guts nok til og fornye spillserien en smule. MW2 blei jeg dritlei av etter 1 uke. Det var tross alt den tredje utgivelsen på rad i cod serien hvor intet var nytt under solen. kun 6 spillere på hvert lag, 9 på ground war.

 

Jeg synes å huske at lagene var noe større på PC, eller er jeg helt på jordet? 16v16 i Ground War, noe som var grunnen til at det var den eneste modusen jeg spilte, den korte tiden jeg spilet MW2.

Lenke til kommentar

Følger med på avstand av prinsipp, men håper Treyearch kommer til å lage et solid spill. De kan jo lage spill selv om de blir sammenlignet med de beste (IW), og siden dette kommer til å selge i noen milliarder enheter får vi satse på at kundene får det de bør mtp. en underholdningsopplevelse.

Lenke til kommentar

Får håpe Treyarch har guts nok til og fornye spillserien en smule. MW2 blei jeg dritlei av etter 1 uke. Det var tross alt den tredje utgivelsen på rad i cod serien hvor intet var nytt under solen. kun 6 spillere på hvert lag, 9 på ground war.

 

Jeg synes å huske at lagene var noe større på PC, eller er jeg helt på jordet? 16v16 i Ground War, noe som var grunnen til at det var den eneste modusen jeg spilte, den korte tiden jeg spilet MW2.

 

Haha, da bør du kansje ta en dag å begynne å spille igjen xD 16vs16 er ikke mulig på privat match en gang :p.... er eg ganske sikker på jaffal xD

Lenke til kommentar

Er redd for at dette ikke blir rent et vietnam spill. Se på 39 sekunder til 40 sekunder. Du ser en mann i full romdrakt og ett A-12 spy plane (Samme type som ble skudd ned over russland i kalde krigen)

 

Så det blir vietnam, kaldekrigen og kanskje romkappløpet? Ikke godt å si. Men det blir iallefall ikke et rent vietnam spill. Kanskje spillingen foregår i vietnamkrigen. Men amerikanerene tapte den krigen så derfor har de innspill fra kaldekrigen for at de allierte nokk en hundrendetusende gang skal vinne krigen i spillet?

 

Blir spennende uansett :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...