Gå til innhold

Steam til Mac datofestet (Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg GLEDER meg til å eie Mac-nubs i TF2 8-D

 

De har jo ikke right-click :333

Mac har hatt siden Mac OS X ble lansert i 2002, selv om Apple først begynte å levere egne mus med høyre-knapp i 2005 (Mighty Mouse. Horribel mus).

 

Burn.

 

(Greit nok, det er mulig høyreknappen ikke kommer slått på som standard på Apple-mus (husker ikke), men jeg vil påstå at alle som bryr seg om spill, spiller spill, og som kommer til å laste ned Steam enten vet hvordan de slår det på, eller bruker en tredjeparts-mus, som Logitech)

Lenke til kommentar

Hyggelig det, men hva med GNU/Linux?

 

Gjerne hvis du klarer å få 10-30% av markedet til å velge det. pluss at de helst holder seg til et fåtall distroer, men veien fra MAC til Linux er jo ikke lang siden begge er bygget på Unix så burde det ikke ta så veldig mye arbeid.

Lenke til kommentar

Mac har hatt siden Mac OS X ble lansert i 2002, selv om Apple først begynte å levere egne mus med høyre-knapp i 2005 (Mighty Mouse. Horribel mus).Burn.(Greit nok, det er mulig høyreknappen ikke kommer slått på som standard på Apple-mus (husker ikke), men jeg vil påstå at alle som bryr seg om spill, spiller spill, og som kommer til å laste ned Steam enten vet hvordan de slår det på, eller bruker en tredjeparts-mus, som Logitech)

Apples Mighty Mouse telles ikke i spillsammenheng, den er nesten like ubrukelig som Magic Mouse. Mighty Mouse kan ikke engang registrere høyre- og venstreklikk samtidig, og passformen minner om et såpestykke.

 

Alle som bryr seg om spill og/eller spiller spill bruker ikke Mac in the first place. De som kommer til å bruke Steam på Mac er folka som leser på Twitter og VGnett, de som ikke har en dritt peiling på spill what-so-ever, men som bestemmer seg for å prøve det ut siden det er nylig blitt tilgjengelig på det skinnende, konvolutt-tilpassede leketøyet deres. De kommer til å spille Team Fortress 2 med DeviantART- og MySpace-vennene sine mens de pumper seg fulle av mocca latte med ekstra kaneldryss, og de kommer aldri i verden til å forstå hvorfor de ikke klarer å skyte noen når de enten bruker touchpaden eller Magic Mousen som mannen i butikken anbefalte dem å kjøpe hvis de skulle oppleve den ultimate "Apple-experience", som de så fint kaller det.

Lenke til kommentar

Mac har hatt siden Mac OS X ble lansert i 2002, selv om Apple først begynte å levere egne mus med høyre-knapp i 2005 (Mighty Mouse. Horribel mus).Burn.(Greit nok, det er mulig høyreknappen ikke kommer slått på som standard på Apple-mus (husker ikke), men jeg vil påstå at alle som bryr seg om spill, spiller spill, og som kommer til å laste ned Steam enten vet hvordan de slår det på, eller bruker en tredjeparts-mus, som Logitech)

Apples Mighty Mouse telles ikke i spillsammenheng, den er nesten like ubrukelig som Magic Mouse. Mighty Mouse kan ikke engang registrere høyre- og venstreklikk samtidig, og passformen minner om et såpestykke.

 

Alle som bryr seg om spill og/eller spiller spill bruker ikke Mac in the first place. De som kommer til å bruke Steam på Mac er folka som leser på Twitter og VGnett, de som ikke har en dritt peiling på spill what-so-ever, men som bestemmer seg for å prøve det ut siden det er nylig blitt tilgjengelig på det skinnende, konvolutt-tilpassede leketøyet deres. De kommer til å spille Team Fortress 2 med DeviantART- og MySpace-vennene sine mens de pumper seg fulle av mocca latte med ekstra kaneldryss, og de kommer aldri i verden til å forstå hvorfor de ikke klarer å skyte noen når de enten bruker touchpaden eller Magic Mousen som mannen i butikken anbefalte dem å kjøpe hvis de skulle oppleve den ultimate "Apple-experience", som de så fint kaller det.

Veldig som du skulle hyle om Mighty Mousen da? Og Magic Mouse er faktisk en overraskende god mus. Du skulle tro den var forferdelig sånn som den ser ut, men den er faktisk helt grei å bruke.

 

Men beklager å skuffe deg, ettersom jeg er en som bryr meg om spill, men likevel kjøpte meg en 27" iMac ifjor. Og jeg kan fortelle deg at den passer helt fint til spill. Den klarer alle nyere spill som blant annet DA:O, COD:MW, ME, ME2, GTA4 (selv om den har litt lite å stille med på grafikksida, men det var visst ett normalt "problem" på PC).

Og ja, jeg følger med på Twitter, akkuratt som flere spillutviklere, studioer og andre kjente folk. Ja, jeg leser VGnett, fordi jeg synes det er greit å være oppdatert på hva som skjer i verden.

Ja, jeg kommer kanskje til å spille TF2, men sikkert ikke med noen av DeviantArt-vennene mine, mest fordi jeg ikke har så mange av dem, og de jeg har tror jeg ikke spiller det. Og hvem søren bruker fortsatt MySpace??

 

Og mannen i butikken får betalt for å selge ett produkt. Så klart han finner fram de store ordene ifra salgsseminaret sist helg.

 

Åpne øya! Verden er ikke svart-hvit. Ikke vær sur bare fordi noen vi andre som har valgt å bruke ett annet operativsystem som vi syns er greiere å bruke får lov å leke på lekeplass som dere. Den er stor nok for alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...