Gå til innhold

Anmeldelse: Dead to Rights: Retribution (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er helt satt ut! Eg har dette spillet til xbox og det er jo noge forbanna drit! Eg spilte 1 time så orka eg ikke mer. Det er det værste skyte spillet på lenge! Elendig grafikk og kjedelig gameplay! Hadde dette komt ut får 5 år siden så kanskje men nå NEI! Slossinga var grei nok, men ærlig talt skytinga og cover fire osv var jo helt bak mål!

 

Du forsetter å sjokkere meg Øystein! Du ga Uncharted2 en 7er! Så dette spiller er på samme bølgelenge som Uncharted2?? Hehe du har en rar smak Øystein, som eg aaaldri kommer til å fårstå!

Lenke til kommentar

Har ikke testet spillet og kan derfor ikke uttale meg om selve anmeldelsen. Det blir spennende å høre noen andre synspunkter. Når det gjelder anmeldelsen av Uncharted 2, så kan det virke som at den preges av skuffede forventninger, og at den ikke står helt på egne ben. Men det er kanskje best å ikke gjenopplive den diskusjonen. :p

Lenke til kommentar

Eg er helt satt ut! Eg har dette spillet til xbox og det er jo noge forbanna drit! Eg spilte 1 time så orka eg ikke mer. Det er det værste skyte spillet på lenge! Elendig grafikk og kjedelig gameplay! Hadde dette komt ut får 5 år siden så kanskje men nå NEI! Slossinga var grei nok, men ærlig talt skytinga og cover fire osv var jo helt bak mål!

 

Du forsetter å sjokkere meg Øystein! Du ga Uncharted2 en 7er! Så dette spiller er på samme bølgelenge som Uncharted2?? Hehe du har en rar smak Øystein, som eg aaaldri kommer til å fårstå!

 

Så skal det sies at skytinga og cover fire var helt bak mål i Uncharted spillene også, resten var meget bra tho :p

Lenke til kommentar

Ein mann og bikkja hans serverer blod og gørre med ein dash av bannskap.

Les hele saken

 

Dead to Rights: Retribution er etter min mening en ganske dårlig affære, fatter ikke at du kan gi dette spillet 7/10. Som en over meg her sier så er Uncharted 2 so sjukt mye bedre at det blir helt fjærnt å gi begge disse spillene samme karakter.

 

Vel vel, kanskje smak og behag, Dead to Rights: Retribution er ikke spesielt bra laget, gøy til tider, helt ræva story, dårlig grafikk, ikke noe nytt, og det er som å spille en dårlig B-film. Uncharted 2 spiser dette spillet levende på ALLE områder, de kan ikke sammenlignes, de er i helt forskjellige klasser. Det er som å sammenligne et PSN mini spill med God of War 3.

Lenke til kommentar

Tror de fleste vil bli skuffet og miste tillitt til annmelder hvis man leser denne og så går til innkjøp av spillet.

 

Spillet er absolutt ikke verdt den karakteren det er gitt, og jeg syntes gamer er blitt veldig "løse" på de gode karakterene sine. Kanskje dere skulle vurdere å starte med X.X slik at skalaen blir mer rettferdiggjørende enn slik den er nå.

 

Det er jo på ingen måte noe "bringe frem glis spill".

Grafikken er langt nær så bra som den burde være i ett middelmodig action spill uten noe videre innovativt over det hele.

 

Jeg har iallefall spilt spillet, riktignok ikke HELT igjennom, men regner med at det er gjennomført iløpet av en times tid spilling til. Og det virker jo på annmelder at jeg kun har det "KJEDELIGE" igjen, siden det er slutten.

Og hvis det da blir kjedeligere enn det allerede har vært...så tror jeg at jeg heller putter inn Splinter cell igjen altså.

Lenke til kommentar

Av alle spillene jeg har kjøpt i år, så må dette være det dårligste

Grafikken til denne generasjons når jo ikke minsterkravene i det hele tatt. Og selve historien er ikke motiverende i det hele tatt =/

 

HVordan kan det få 7/10 ??? Er ikke 7 en ganske god karakter. Greit at folk har different taste ass men jeez..

 

memo til meg selv: må slutte å kjøpe spill based on reviews -.-'

Endret av Zomg
Lenke til kommentar

Hehe anmeldelsene her tar eg med en stooor klype salt etter UC2! Dead to rights spillte meg og en kompis nesten til slutten, eg holdt på å tilte og nekta å spille mer, han elsker jo å plage meg så han måtte spille litt og litt til! Så eg satt å spillte på mobilen i stedet får den driten her. Eg begynner snart å lure på deg Øystein om du liker dårlige spill som stinker dritt å får meg til å spy? I så fall skal eg følge godt med på hva du gir dårlig karakter får det pleier jo ver bra spill.

 

Utrag fra anmeldelser :

 

*1UP Rating 50%

 

My issues are that this game is so damn generic, shallow, and content with being nothing special, it surprises me that it asks you to pay full price at the door.

 

*Eurogamer 50 %

A disappointing sequel that resembles (in the worst way) everything we've seen in the previous entries of the series. Fun to play for a very short period, the linear gameplay and the lack of multiplayer and co-op mode make this game a failure under many aspects. It could be worth a rental for the week-end, but there are better ways to spend money and time.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Spillet har fått 4/6 i både vg, dagbladet og spillmagasinet. Og det er vel det samme som ca 7/10 vil jeg tro? Så ser ikke helt hvorfor denne karakteren skulle være noe i veien med da. Selv kommer jeg til å kjøpe meg spillet, men det blir når det blir billigere. Er så altfor mange andre spill jeg heller vil betale fullpris for nå for tiden.

Ja da kan du like så godt hive pengene ut vinduet, får makan til dritspill skal du leite lenge etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...