Gå til innhold

Marvel vs. Capcom 3 bekreftet (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid syntes at kampspill var i overkant tilbakestående, men dette her tar kaken. Hulk mot Redfield, Iron Man mot en eller annen mangakjerring med grønt hår. Herregud så teit... og flaut. Som vanlig kommer det til å selges som varmt brød også. Skyt meg.

 

"Gleder meg" til et spill som lar Darth Vader fekte mot Kirby og sjampinjongene fra Super Mario...

 

Mvh,

Gammel, bitter og gretten

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Den enes glede er den andres sorg, med andre ord ;)

 

Fortsatt tungt for meg å se Marvel (som jeg vokste opp med) bli maltraktert og voldtatt på denne måten. Men men... det finnes jo mange andre eksempler. Filmen "Rise of the Silver Surfer" f.e.

Marvel vs. Capcom forblir likevel det verste eksempelet på lore-voldtekt.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

lore-voldtekt.

 

Tviler sterkt på at MvC serien har som mål å tilføye eller bruke for den saks skyld noe som helst loremessig, selv er syns jeg det bare er moro å få sjanse til å se alle disse superheltene/skurkene brake sammen i et helsikes fyrverkeri. :)

 

Har bare såvidt spilt MvC 2 selv, mest fordi jeg stinker så hinsides, men jeg har det nå liggende på PSN. Spent på hvordan MvC vil tåle overgangen fra sprites til 3D.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...