Gå til innhold

Descent gjør comeback (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud dette bringer tilbake mange gode minner, spesielt de hvor jeg hev joysticken veggimellom fordi jeg ikke kom meg ut at "gruva" før den gikk i lufta :p var et helt eid spill i sin tid har fortsatt cd'en til 1 og 2 i hylla. Håpet som det ble nevt over her at det skulle komme en 4'er når jeg så overskrifta, men, men...

 

*mimmre* *mimmre*

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

"Du styrer jo tross alt et romskip, hvor skal wii kontrollen hjelpe der?"

 

Det blir spennende å se. Du skal ikke se bort fra at det funker helt utmerket. Hvor bra det blir kommer helt an på de som lager spillet.

Mariokart krever tilvenning, men funker bra. Descent bør kunne funke like bra med tre rotajonsakser.

 

Den nærmeste erfaringen min er kanskje COD på Ipod touch /Iphone, hvor det fungerer helt perfekt å styre om to akser med motionkontroll.

 

Ja kommer til feil platform. Ønsker meg en PC og PS3 utgave.

PC utgave finnes vel allerede.... Jeg håper Wii-utgaven er oppgradert i forhold til originalen, ellers kan jeg like gjerne fyre opp den gamle PC'en.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
  • 2 uker senere...

...

Håpet sånn med en gang på et Descent 4 wink.gif Men men ...

...

 

Jeg må si jeg synes dette spillet kommer på feil platform.

Descent er et spill jeg synes kunne gjort seg med skikkelig "next gen" grafikk, ikke er det egnet for wii kontrollen heller.

Du styrer jo tross alt et romskip, hvor skal wii kontrollen hjelpe der?

 

ja hvordan blir det gentlig å styre et romskip med wii? Ser ikke for meg at dette blir et kjøp for særlig mange andre enn de som husker det fra 90 tallet.

 

Oh mi god Oh mi god Oh mi god Oh mi god Oh mi god Oh mi god Oh mi god Oh mi god Oh mi god Oh mi god Oh mi god Oh mi god Oh mi god !!!1111oeneioeneoneoneoenoene

 

The holy grail of my childhood gaming! I just jizzed in mah paaants!

 

Gud dette bringer tilbake mange gode minner, spesielt de hvor jeg hev joysticken veggimellom fordi jeg ikke kom meg ut at "gruva" før den gikk i lufta tongue.gif var et helt eid spill i sin tid har fortsatt cd'en til 1 og 2 i hylla. Håpet som det ble nevt over her at det skulle komme en 4'er når jeg så overskrifta, men, men...

 

Ja kommer til feil platform. Ønsker meg en PC og PS3 utgave.

 

Wow....

 

WOW! biggrin.gif

 

Forsaken var jo en ganske god Descent klone som jeg spilte mye etter å ha fullført Decent.

 

Har fremdeles begge spillene i hylla smile.gif

 

Kun til Wii? Skuffa!

 

Ah Descent, det første spillet jeg merket ga meg "Virtual Motion Sickness".

 

"Du styrer jo tross alt et romskip, hvor skal wii kontrollen hjelpe der?"

 

Det blir spennende å se. Du skal ikke se bort fra at det funker helt utmerket. Hvor bra det blir kommer helt an på de som lager spillet.

Mariokart krever tilvenning, men funker bra. Descent bør kunne funke like bra med tre rotajonsakser.

 

Den nærmeste erfaringen min er kanskje COD på Ipod touch /Iphone, hvor det fungerer helt perfekt å styre om to akser med motionkontroll.

 

Ja kommer til feil platform. Ønsker meg en PC og PS3 utgave.

PC utgave finnes vel allerede.... Jeg håper Wii-utgaven er oppgradert i forhold til originalen, ellers kan jeg like gjerne fyre opp den gamle PC'en.

 

 

Heisann,

 

Jeg svarer dere alle på denne gamle artikkelen - Descent: Underground er et nytt spill som planlegges for Windows, MacOS og Linux! Endelig et nytt Descent til PC! Det avhenger imidlertid av at Kickstarter-kampanjen går bra, så derfor tipser jeg dere om dette spillet! Det vil også ha støtte for Oculus Rift, som kommer til å bli knall!

 

Her er lenke til Kickstarter-kampanjen.

 

PS: Jeg tipset gamer.no for snart to uker siden (sendte epost i tillegg til meldinga over), men har ikke fått noe svar... skuffet!

Endret av jonny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...