Gå til innhold

Infinity Ward smuldrer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes nesten at dette er bra (smekk på pungen for Acitivision) men samtidig får jeg følelsen av at Activisions advokater klarer å vinne eventuelle rettsaker for dem, og MW spill vil bli pumpet ut i enda større grad, og nå av et enda mindre erfarent team. Ja ja.. Det får vel gå som det går.

Lenke til kommentar

MW2 solgte langt bedre enn COD4 og nådde ut til langt flere spillere, hardcore eller ei. Dette i seg selv er et bevis på at MW3 også vil selge som hakka møkk. Jo flere som har hørt om en ting, jo flere vil kjøpe det. At det nå sitter en del (men fremdeles et stort mindretall) spillere og tenker at Activision er noen kjempeduster med et egoproblem er ikke noe Activision trenger å tenke på før MW4. Og ja, jeg tror det vil komme et MW4. Activision vil ikke gi fra seg MW-franchisen og de har heller ikke lyst til å slutte og tjene penger på den.

 

Poenget mitt er at for den gjennomsnittlige spilleren innfridde MW2 til de grader. Alle de nye kundene som handlet det fordi de hadde hørt om det forrige tenker også mest sannsynlig at det er dritkult. Merk at jeg nå snakker om mannen i gata, ikke forumgjengere. Og når da det er så mange som kjøpte MW2 vil det være enda flere som får høre om - og kjøper - MW3, uten kanskje helt å vite hva de kjøper.

 

Infinity Ward har mer eller mindre egenhendig skapt værens største pengepresse på konsoller, men de skapte samtidig et helvetes leven.

Lenke til kommentar
irker som at drømmen om et bra MW3 smuldrer vekk.. skuffende.

 

Hæ? Jo lengre bort de kommer fra Activision, jo bedre. Håper jeg.. Om valget om dedicated servers ene og alene var deres valg ser jeg ikke håp for fremtidige spill fra dem. Men, hva skal du med det uansett når du har superspill som BC2 :S (tidenes krigsspill)

Lenke til kommentar

Tja, er generelt sett ikke krise om noen forlater ett selskap, men når hele deler av stabben (utenom writing, la oss inse det, CoD storyline er ikke shakespear). Senior eller ikke har ofte ikke sett har mye å si. Er mer fancy enn noe annet, foruten at det beviser at de har vært i studioet en god stund.

 

Tviler på MW3 vil selge dårlig, mannen i gata vet/bryr seg ikke om dette. Du er kun så god som ditt forrige spill i spillbransjen, og MW2 var sist jeg sjekket meget godt mottatt, så det vil ta en tid før det merkes på salget om kvaliteten synker fordi alle stikker.

Lenke til kommentar

Tenkter han mente av Activision/Infinity Ward sitter med rettighetene til Modern Warfare, og da kan ikke Respawn Entertainment jobbe med det.

Men Activision har vel bare kontrakt med Infinity Ward frem til Oktober. Om ikke den kontrakten har blitt eller blir fornyet kan Infinity Ward i prinsippet gjenansette Zampella & Co uten at Activision kunne gjort en dritt. Nå er det jo derimot som satt i stein at det ikke kommer til å skje, men om IW skiller lag med Activision i Oktober kan du banne på at de aller fleste vil dukke opp hos Respawn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...