Gå til innhold

Call of Duty-skapere med nytt studio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

godt å høre at de er på vei opp igjen. tror de kan få til masse bra med studioet sitt for de har jo mildt sagt vist at de er talentfulle.

 

også håper eg selvfølgelig de gruser activision i saksmålet, kan virkelig ikke fordra det selskapet. de har tatt over EA's plass som hat selskap nr 1 siden EA har skjerpet seg noe sykt.

 

uansett, lykke til respawn entertainment :D

Lenke til kommentar
Ganske så sikker på at West og Zapella vinner saken mot activision, de har i alle fall alt på sin side, og det bør gi et ganske så greit startkapital til studioet.

 

I såfall vil nok Activision kverne saken ut i det uendelige med advokat stokken sin og lesse ned rettssystemet så det aldri får sagt noen dom før om 10-15 år og da har jo pengene stått i aksjemarkedet i 10-15 år og blitt mye mer og da blir det bare prosent andeler igjen til de tidligere IW folka siden de sikkert hadde gjort noe av det samme med pengene.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar

Må først kommentere navnet de har att, noe jeg syns var herlig symbolsk og godt dekkende for et spillselskap samtidig.

 

Og for min del håper jeg de lager noe som ikke er CoD, da jeg aldri har spilt de spillene men kunne tenke meg å prøve noe de har laget som interesserer meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...