Gå til innhold

Anmeldelse: Football Manager Handheld 2010 (iPhone)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det masse feil i artikkelen.

 

Spillet kom ikke først på pc slik artikkelforfatter hevder, og det var heller ikke der glansen var størst i starten slik det også hevdes av artikkelforfatter. Dette er kun noe artikkelforfatter har diktet opp og stemmer ikke med virkeligheten.

 

Spillet ble opprinnelig lansert på Amiga og Atari ST i september 1992. Spillet ble portet til PC på DOS platformen etterpå og da mest fordi det var lett å portere det. Spillet var nemlig ingen super suksess orgiginalt, men solgte nok til at brødrene Paul og Oliver Collyer, so utviklet spillet, tjente brukbart på det.

Lenke til kommentar

Feil og feil McGroven, syntes du skrev bra og holdt deg stort sett til fakta hele veien (Noe gamer.no alltid har gjort). Og jeg er vel en av de få som faktisk har orginalen i boks enda (det som kom til pc). Men som en over skriver, datt også jeg av lasset når det ble for mye mas og kjas.

 

Spørsmålet er derfor, går dette også til Android telefoner eller det kun for Iphone/pad?

Lenke til kommentar

Jeg syns det er litt dårlig at de ikke har tatt med flere ligaer og lag. Savner blant annet tippeligaen. Det er ok så langt siden man kan velge mellom alle de store lagene ala Barcelona FC, ManU, Chelsea etc. men jeg savner å kunne spille Tippeligaen med lag som RBK, Viking, AaFK etc.

 

Ok forsøk på å lage et underholdende spill, men det varer ikke lenge før jeg går lei av det for å si det sånn. Men det har vel litt med at jeg ikke er veldig engasjert storlagene og dermed ikke vet så masse om spillerne og hva de er gode for ved eventuelle salg.

 

Så det faller litt i gjennom og blir ikke helt det store. Bra at det bare kostet 65,-

 

 

-Cocho

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...