Gå til innhold

Apple med sosial spilltjeneste (iPhone, iPad)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et enormt marked der ute, om ikke annet. 85 millioner telefoner/iPoder i en veldig lik familie når det gjelder brukerinputs er helt klart et lukrativt marked for utviklere, og sammenlikningsgrafen de viste mot PSP og DS var bare tullete. I den forstand at i-plattformen er såpass mye yngre.

Skulle likt å vite hvor mange 3GS/iPod Touch 3.gen det er der ute. Nå som multitasking endelig blir tilfelle, med noe som later til å være en smart løsning med hvordan programmer legger seg i bakgrunnen, kan spill endelig.. spilles uten at man må tenke mer over å bli avbrutt av push-meldinger, samtaler eller sms.

Lenke til kommentar

Ser rett og slett ikke poenget med en Xbox-Live kopi på Ipod/Iphone. Det er greit nok på WP7 hvor man integrerer det i ett større nettverk (Xbox360), men å ha det bare på Ipod/Iphone ser jeg ikke noe poeng i. Det er rett og slett ikke en seriøs nok spillplattform. Blir litt for mye "me too" fra Apple dette.

Endret av zicoz
Lenke til kommentar

Hvis det kommer flere spill alá Nova, et FPS med flerspiller, så ser jeg ingen grunn til at det ikke kan komme - såfremt det blir gjort ordentlig. DSiWare er en spøk og jeg vet ikke hvordan det er på PSP, men med iPhone er alle på nett uansett og da er Apple i en posiskon til å kunne stjele markedet for håndholdt flerspiller. Håper bare det ikke går utover ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...