Gå til innhold

– StarCraft II-dato uker unna (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ut som en utrolig stilig samlepakke, men den åpner for to problemer:

 

Da må jeg også ha samlepakkene for Zerg og Protoss (tar det for gitt at de også får) og når det omsider kommer en versjon med alle tre spillene i ett cover kan det være like greit å ha den.

 

Men den tid den sorg, som det heter.

Lenke til kommentar

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Nå ble jeg skikkelig glad! Har nesten annenhver dag google for å se om slippdatoen har kommet. Nå har den det og jeg kunne ikke vært mer spent. Må man forhåndsbestille for å få denne samler pakken? Har allerede starcraft 1 og brood war men fint å ha noe å pynte gamerbula mi med. Nå skal jeg nyte helgen med litt Beta og brood war.

Lenke til kommentar

Det eneste denne/disse Collector's Edition boksene ser ut til å mangle er en Terram/Zerg/Protoss (avhengig av hvilken del av SC2 det er snakk om) actionfigur fra den fete serien til Blizzard. Da hadde vi begynt å nærme oss den ultimate CE. Men for all del. Denne er ett must. Om jeg så må kjøpe 3x CE + CE CE (alle 3 delene samlet i en super CE). :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...