Gå til innhold

Sniktitt: Red Dead Redemption (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lovende, rett og slett! Hvordan vil dere sammenligne med med Just Cause 2 når det gjelder størrelse og innhold hvis en tar med redskapene en har tilgjengelig (fly etc. i JC2)? Blir gledelig å spille dette, selv om jeg kommer til å ta Alan Wake først. Innbiller meg at jeg vil sitte med dette lenger de første ukene. :)

 

Edit: mente selvfølgelig å sammenligne relativt sett i forhold til verktøyene og redskapene.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Veldig spent på dette. Litt sært spørsmål, kanskje, men - kan du avsløre om spillet bruker Euphoria? Enkle sjeler, enkle gleder også videre... Ah, nevermind, de bruker jo GTA IV-motoren, med Euphoria og det hele. Hurra 8D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Ikke fornøyd med at de ikke gir det ut til PC, har ikke for mye tilgang til 360 for å si det sånn. <_< Ellerd ser spillet fantastisk ut.

Ikke så utypisk Rockstar igrunn. Føler strengt tatt at de gir beng i PC, som er synd, da spillene deres i seg selv som regel er knallers. GTA IV ble jo teknisk sett sluppet på PC, men teknisk sett funka det også uhorvelig dårlig. Ekstrem lag, og grafikken måtte lett ned på nivå med Xbox 360 for å være spillbart (hvilket i praksis betyr at jeg spiller det kun på 360), men selv da med endel lag. Og ja, jeg kjører selvsagt Crysis, Far Cry 2, Just Cause 2 og mer til på fullt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...