Gå til innhold

Demo: Space Exploration: Serpens Sector (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ethvert spill som påstår at det henter inspirasjon fra Star Control (2) er jo interessant nok, selv om fallhøyden unektelig vil bli stor. Gjenskape stemningen og humor fra det spillet ser jeg på som en utfordring. Da er det jo godt at jeg kan teste demoen her så snart jeg er hjemme. Utover dette stiller jeg meg litt skeptisk til den økonomiske modellen, slike spill ender gjerne opp med å bli dyrere enn vanlig dersom man ønsker alt de har å tilby.

Lenke til kommentar

Gjennomførte akkurat tutorialen, og gav spelet ein prøvetur også.

 

Forsåvidt så er det eit spel som fell i min smak, men det er meget simpelt. Riktignok er det ein demo, men hadde trudd det var litt meir fullverdig. Saknar å sjå f.eks kva skade våpena du har gjev, samt anna info om diverse modular du kan installere på skipet ditt. Fekk ei heller heilt klart for meg om du faktisk utviklar deg sjølv og dine lagkameratar - som ville vore relativt elementært om ein skal kalla det for eit rollespel.

 

Det virkar som eit spel som ein ikkje blir skikkeleg hekta av og brenn av time etter time, men heller eit som ein spelar i ein halvtime og to før leggetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...