Gå til innhold

Sniktitt: Lost Planet 2 (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker forandringene her eller ikke. Det første spillet kjøpte jeg på grunn av snøområdene og den litt annerledes settingen i forhold til mange andre spill der ute. Til tross for en litt cheesy historie likte jeg singleplayeren veldig godt og skulle heller ønske vi fikk mer tid i snøland kontra jungel og svette mannfolk. Får håper jeg blir like fengslet av dette som det forrige, men nå som settingen er blitt mer lik de 7679887 andre spillene der ute er jeg redd for at det ikke vil fenge meg like mye.

Lenke til kommentar

synes spillet hørtes dårlig ut.. skal jeg engasjere meg i ett spill syns jeg i det minste det bør være en historie som forteller deg hvorfor du løper rundt og slakter ting. Eneste som er hørtes bra ut her var kampene, og syns spill i dag bør ha mer enn bare gode kamper.

Lenke til kommentar

Føler at jeg er den eneste som virklig ser frem til dette spillet? :huh:

 

Demoen de ga ut i fjor var jo helt genial, å slenge seg inn i kroppen på en kjempe salamander, for så å skli gjennom kroppen på den og skyte villt var utrolig fett, for ikke å snakke om hvordan det føltes når det store beistet begynte å marsere mot deg!

 

Har blitt litt mer skeptisk etter å ha lest dette da, det med blader som kom i veien for kameraet hørtes ikke fullt så kult ut. :unsure:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...