Gå til innhold

Er dette neste F.E.A.R.?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var ikke FEAR 2 på langt nær like nytt og spennende i forhold til sjangeren som det FEAR i sin tid var. Jeg spilte gjennom FEAR 2, og joda. Det er jo moro, men de store innovasjonene kom ikke. Det eneste de egentlig gjorde var å forandre litt på spillet slik at det imøtegikk kritikken som ble rettet mot eneren (ensformige, firkantede kontoromgivelser hele tiden) - men de glemte samtidig å tenke på at sjangeren ikke har stått fullstendig stille siden 2005.

 

At en eventuell oppfølger kom til å bli grotesk var jo rimelig åpenbart ut i fra slutten på FEAR 2 - det er vel kanskje ikke så veldig mye spoilarz at det gjør noe, med tanke på bildet (og til dels teksten) i artikkelen, men likevel:

 

 

Sluttsekvensen hvor Alma voldtok protagonisten og ble insta-seks måneder på vei satt liksom standarden for den videre historien. Jeg håper i det lengste at FEAR 3 ikke kommer til å inkludere spillhistoriens første grafiske fødsel, sågar utført av en kvasiundead syttenåring eller whatever.

 

Lenke til kommentar

Wow, holder man faktisk på med sånt enda? Det må jo være en spøk, spill med tall istedet for bokstaver er vel omtrent like tøft som alle spillene på 90 tallet som skulle ha ordet "street" i tittelen. Hvem kan ærlig og oppriktig si at Street Hockey '95 til Super Nintendo ikke var et beintøft spill?

 

Nå har jeg aldri spilt F.E.A.R serien, men jeg regner med det er et akronym? Hva i alle dager står 3 tallet for da? Vel, det er ikke det mest håpløse forsøket jeg har sett: Giantbomb

Lenke til kommentar

Det er ikke akkurat slik at vi har så mye å velge mellom når det gjelder bilde. Dette er det eneste som finnes av det som skal være F.3.A.R.

 

Kan jo være en spanjol med photoshop.

 

ole?

 

Samme størrelse som bilde ovenfor artikkelen (764x255)

(er ikke allverdens bedre)

34pgrip.jpg

 

Bilde lagt til ved artikkelen uten navnet på magasinet.

15clt82.jpg

 

:p

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...