Gå til innhold

Sniktitt: Age of Conan: Rise of the Godslayer (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv gleder jeg meg som en unge til ROTG, mer innhold og nye steder og fiender og egenskaper er nettopp det jeg sikler etter. Håper virkelig mange av spillerne som droppet ut et par dager etter Release av AoC prøver seg igjen. :)

 

Det eneste jeg ikke liker er måten de innfører den nye rasen på. Min hovedkarater er en Dark Templar, og jeg har noen andre folk som jeg diller med nå og da. Jeg har kjempelyst til å spille som den nye rasen, men jeg orker ikke lage en ny DT bare for å endre det. :(

 

Uansett ser jeg virkelig frem til mer innhold i bøtter og spann, for her skal til drepes :D

Lenke til kommentar

dette hørtes jo bare overkill ut, fikk sykt lyst å spille AoC no. men det er til tider et ork å spille når man ikke har noen å spille med.

 

men eg må jo nesten i 80 før denne exp packen kommer ut, den ser jo bare usakelig tøff ut. kansje på tide å starte opp igjen min barbarian på fury :p

 

men alt dette virker flott og fint, men har funcom sagt noe om at de kommer til å fikse det mest frusterende problemet med AoC? blir det stemmer på alle NPC-er i denne exp packen?

Lenke til kommentar

I anmeldelsen deres nevnes ikke et ord om pvp eller sieges. Etter min mening er det sieges i AOC som er spillets svakeste punkt. Her trenges det enorme forbedringer om det ikke har skjedd store fremskritt siden jeg sluttet å spille AOC i desember. En vesentlig del av spillet funker rett og slett ekstremt dårlig, om jeg skal fristes til å teste spillet på nytt er det et must at dette er kraftig forbedret. Laaaaaag og crash var ekstremt utbredt og gjorde sieges uinteressante og lite givende.

Lenke til kommentar

I anmeldelsen deres nevnes ikke et ord om pvp eller sieges. Etter min mening er det sieges i AOC som er spillets svakeste punkt. Her trenges det enorme forbedringer om det ikke har skjedd store fremskritt siden jeg sluttet å spille AOC i desember. En vesentlig del av spillet funker rett og slett ekstremt dårlig, om jeg skal fristes til å teste spillet på nytt er det et must at dette er kraftig forbedret. Laaaaaag og crash var ekstremt utbredt og gjorde sieges uinteressante og lite givende.

 

Dette er nok ikke en anmeldelse, men en sniktitt. Altså er dette en sammenfatning av inntrykkene vi har fått under en visning av en uferdig versjon av spillet. Derfor holder vi oss til det vi blir presentert i stedet for å kritisere det for ting vi ikke engang vet om blir implementert.

 

Ingenting om spiller mot spiller-kamp eller beleiringer ble nevnt eller fremvist, og da jeg personlig ikke følte at dette var sentrale punkter for opplevelsen så ble det heller ikke slik at jeg spurte om det. Jeg er likevel sikker på at det er mye annet snacks som kan være formildende her :)

Lenke til kommentar

I anmeldelsen deres nevnes ikke et ord om pvp eller sieges. Etter min mening er det sieges i AOC som er spillets svakeste punkt. Her trenges det enorme forbedringer om det ikke har skjedd store fremskritt siden jeg sluttet å spille AOC i desember. En vesentlig del av spillet funker rett og slett ekstremt dårlig, om jeg skal fristes til å teste spillet på nytt er det et must at dette er kraftig forbedret. Laaaaaag og crash var ekstremt utbredt og gjorde sieges uinteressante og lite givende.

 

Har du lyst å spille lagfrie og kresjfrie sieges., så spill på Crom serveren. Jeg vet ikke om du har fått det med deg, men i februar så kom de ut med en patch som forbedret siegene vesentlig

Endret av suder
Lenke til kommentar

I anmeldelsen deres nevnes ikke et ord om pvp eller sieges. Etter min mening er det sieges i AOC som er spillets svakeste punkt. Her trenges det enorme forbedringer om det ikke har skjedd store fremskritt siden jeg sluttet å spille AOC i desember. En vesentlig del av spillet funker rett og slett ekstremt dårlig, om jeg skal fristes til å teste spillet på nytt er det et must at dette er kraftig forbedret. Laaaaaag og crash var ekstremt utbredt og gjorde sieges uinteressante og lite givende.

 

Dette er en PVE expansion, PVP oppdateringene kommer som gratisoppdateringer (den første skal komme rett etter rise of the godslayer så vidt jeg vet).

Lenke til kommentar
Man møter nemlig på klynger med trykkbrytere med jevne mellomrom. Disse har billedlige inskripsjoner på overflaten, som refererer til ulike bevegelser og aktiviteter som spillfigurene kan utføre. Dette betyr for eksempel at tre gruppemedlemmer kan måtte danse, le en kaklende latter, sitte eller gjøre fornærmende håndgesturer samtidig.

 

Når man endelig knekker koden så aktiviteres ulike ting, for eksempel en bro over til neste del av spillområdet. Utfordringen ligger i at halve gruppen må stå på disse trykkbryterne og holde de aktivert for at de resterende medlemmene skal komme seg over.

 

Høres ut som noe som kan bli grusomt kjedelig etter hvert som man har gjort raidet noen ganger.

Lenke til kommentar

Men så er jo spørsmålet om man skal fortsette å lage innhold som er strømlinjeformet for å tilpasse seg de menneskene som har MMO-spill som livsstil og ønsker å frese gjennom det samme innholdet dag ut og dag inn, eller om man skal forsøke å lage genuint spennende innhold som våger å ta nye veier.

Lenke til kommentar

Jeg har vært en ganske stor "fan-boy" av Age of conan (Funcom). I jula fant jeg ut at jeg ikke orket lengre, dette er ikke kun pga. spillet men også hvordan datamaskinen min takler det. Det er synd å ikke kunne spille på høyest grafikk når det er noe av hovedpoengene i spill jeg liker, inkludert at det fenger meg ellers. Dette falte i smak, men det ble litt kjedelig å levle til level 80 med nye raser hele tiden når man ikke fikk noe nytt. Det ble bare det samme, å det samme, grinding i villaer osv osv..

 

Håper på litt fler "solo" oppdrag åsså, slik at man ikke hele tiden er avhengig av å få hjelp av andre. Men kanskje det har kommet opptateringer jeg ikke vet om, tenkte å starte opp igjen om komplett får fingeren ut av rompa å hjelper meg med å finne ut hvorfor ikke pcn takler det selv med de tøffeste å råeste skjermkortene jeg kjøper hos dem. Møkk!

 

Vet dere om det blir quester for level 1-79 folk også, inni denne "rise of the godslayer" pakken ? :)

Lenke til kommentar

Jeg har vært en ganske stor "fan-boy" av Age of conan (Funcom). I jula fant jeg ut at jeg ikke orket lengre, dette er ikke kun pga. spillet men også hvordan datamaskinen min takler det. Det er synd å ikke kunne spille på høyest grafikk når det er noe av hovedpoengene i spill jeg liker, inkludert at det fenger meg ellers. Dette falte i smak, men det ble litt kjedelig å levle til level 80 med nye raser hele tiden når man ikke fikk noe nytt. Det ble bare det samme, å det samme, grinding i villaer osv osv..

 

Håper på litt fler "solo" oppdrag åsså, slik at man ikke hele tiden er avhengig av å få hjelp av andre. Men kanskje det har kommet opptateringer jeg ikke vet om, tenkte å starte opp igjen om komplett får fingeren ut av rompa å hjelper meg med å finne ut hvorfor ikke pcn takler det selv med de tøffeste å råeste skjermkortene jeg kjøper hos dem. Møkk!

 

Vet dere om det blir quester for level 1-79 folk også, inni denne "rise of the godslayer" pakken ? :)

 

 

Virker som det ikke er mange forhandlere som vet hvor krevende AoC virkelig er. Men jeg kan konstantere at skal du kjøre det på virkelig høy grafikk må du ha mer en et godt skjermkort. God cpu og rask ram/harddisk er også viktig. Selv med det beste av det beste virker det som "alt på max" blir for tungt for pc`en. Noe som irriterer meg også. Men deaktiverer jeg skygger, så kan eg maxe resten., Ser veldi bra ut og går fra 20+ fps til stabile 60 i hubs. Med 80-100+ andre steder.

Lenke til kommentar

Jeg har vært en ganske stor "fan-boy" av Age of conan (Funcom). I jula fant jeg ut at jeg ikke orket lengre, dette er ikke kun pga. spillet men også hvordan datamaskinen min takler det. Det er synd å ikke kunne spille på høyest grafikk når det er noe av hovedpoengene i spill jeg liker, inkludert at det fenger meg ellers. Dette falte i smak, men det ble litt kjedelig å levle til level 80 med nye raser hele tiden når man ikke fikk noe nytt. Det ble bare det samme, å det samme, grinding i villaer osv osv..

 

Håper på litt fler "solo" oppdrag åsså, slik at man ikke hele tiden er avhengig av å få hjelp av andre. Men kanskje det har kommet opptateringer jeg ikke vet om, tenkte å starte opp igjen om komplett får fingeren ut av rompa å hjelper meg med å finne ut hvorfor ikke pcn takler det selv med de tøffeste å råeste skjermkortene jeg kjøper hos dem. Møkk!

 

Vet dere om det blir quester for level 1-79 folk også, inni denne "rise of the godslayer" pakken ? :)

 

 

Virker som det ikke er mange forhandlere som vet hvor krevende AoC virkelig er. Men jeg kan konstantere at skal du kjøre det på virkelig høy grafikk må du ha mer en et godt skjermkort. God cpu og rask ram/harddisk er også viktig. Selv med det beste av det beste virker det som "alt på max" blir for tungt for pc`en. Noe som irriterer meg også. Men deaktiverer jeg skygger, så kan eg maxe resten., Ser veldi bra ut og går fra 20+ fps til stabile 60 i hubs. Med 80-100+ andre steder.

 

Hmm.. har du noen råd til skjermkort å prosessor jeg bør kjøpe da? Har denne prossersoren : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331906 , og dette skjermkortet (mitt største problem tror jeg?) : Gainward 9600GT 512MB golden sample...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...