Gå til innhold

Slank 360 på vei? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på PS3-Slim sin suksess, så vil nok Microsoft hive seg på samme bølgen. Og det med mindre støy er jo grunn nok i seg selv til å bytte :) Min første generasjons 360, har sett sine bedre dager, så jeg venter i håp om at en evt. 360-slim vil komme ut snarest så jeg får byttet ut min gamle trofaste venn :)

Endret av Svein
Lenke til kommentar

Med mindre dei klarar å få til eit langt meir stillegåande DVD-drev hjelper det fint lite støymessig spør du meg. Er det nokon som klarar å spele utan å installere spelet til HD først? Høyres jo ut som heile boksen skal ta av kor tid som helst! Sjølve viftestøyen frå boksen er godkjent under tvil (dette er ein Jasper), men også her kan det gjerast forbetringar.

 

Det hadde også vore fint om dei kunne fått til ein Xbox utan den Leca-blokka av ei straumforsyning som dei har no (den er mindre på Jasper, men den er fortsatt eit beist). Ser dårlig ut om desse bileta stemmer, sidan den ser ut til å ha samme tilkopling for straumforsyning som tidlegare.

 

Men, Leca-blokka kan eg leve med om dei lanserar ein Xbox som bråkar (betrakteleg!) mindre enn før. Då kan det faktisk friste med eit kjøp.

Lenke til kommentar

Einig med Einride når det gjeld power-bricken. Men støy er eg faktisk ikkje noko særleg plaga med. Eg spelar som regel med såpass volum at eg ikkje merkar det. Elles så legg eg òg spela inn på harddisken, noko som tar knekken på DVD støyet.

 

Men for all del, den bråkar mykje. Så ein ny HW rev med mindre støy, og uten 'the brick of shame' så går eg nok til innkjøp av ny boks. :-)

Lenke til kommentar

Leste en plass at det der bare er et hovedkort for en HTPC, men hvis det er en ny Xbox 360 er det også gledelig. Lavere støynivå, strømbruk og mindre varmeutvikling hadde vært fine ting. Håper det blir flere integrerte USB-porter, nå som det er så mye ekstrautstyr ute og går skulle den være ekte. :)

Lenke til kommentar

1: Hva skjer med harddisken? Den originale harddisken vil jo ikke passe på en lavere/smalere modell.

2: Det eneste som kan stanse ulydene av en DVD som spinner i 16x hastighet er heftig lyddemping. Noe jeg tviler på at det er plass til i et enda mindre kabinett.

Lenke til kommentar

Med mindre Microsoft drar til med et skikkelig designmirakel vil resultatet da se ut som en defekt melkeku. Hvordan skulle det kunne se pent ut? Og nei, jeg mener ikke at utseendet til boksen er det viktigste for oss spillere, but it sure is for marketing purposes.

Lenke til kommentar

I teorien har Microsoft muligheten til å forminske størrelsen på harddisken, sålenge den, som Laland påpeker, er designet for å passe inn i inngangen og sporet som er på den orginale Xbox 360-en. Dette såklart hvis Microsoft har som hensikt å utvikle en harddisk som vil fungere universalt på alle Xbox 360-modellene. Problemet blir likevel da at de vanlige, store, harddiskene ikke ville fått plass på en slim-modell, og da blir vel kanskje hele teorien om en universell harddisk forkastet.

Endret av Heretic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...