Gå til innhold

Beta for Need for Speed World (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenkte først at dette ble veldig kult, online arcade street racing kan fort bli veldig bra det. men så kom eg som de andre her ned til ordet "skjold" og begynnte å bli litt skjeptisk.

 

deretter så eg videoen som la på siden deres for å promotere beta testingen og tenkte, "huff de ødela det igjen" dette skjoldet er da et eller annet form for ting som kommer rundt bilen din som gjør at folk ikke kan crashe i deg som blir vist på videoen og i tilegg til det så viste de en annen power up som gjorde at du sprengte vekk bilene rundt deg visst de sto i veien.

 

blæææ, lag spillet et ordentlig bil spill.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt at "skjold" skal være så negativt som mange påstår.

Hva er egentlig forskjellen på skjold i et bilspill kontra at du kan krashe inn i en husvegg i 200km/t og bare rygge ut, vrenge over rattet og fortsette?

Like realistisk begge to.

 

Er du død så er du død - men det er jo ikke noe kult å dø, egentlig...

Lenke til kommentar

Jeg ble også skeptisk når jeg så "skjold" og "turbo". Antar "turbo" er en slags boost, akkurat som NOS. Syntes egentlig Fast & Furious konseptet er oppbrukt i bilspill. Og når det kommer til skjold, så hører ikke det hjemme i et slikt spill!

 

Håper igrunn på at dette blir et nytt MCO.. Det så jo grisegøy ut, men jeg fikk aldri spilt det! :( Noen som vet om noen andre har fortsatt med en uoffisiell utgave av det?

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Da vil jeg mye heller ha Test Drive Unlimited 2! :)

 

Joda, men erfaringene mine fra eneren, er at det var buggy og jeg skjønte ingenting av upgrades-valgene til bilene. Man betalte jo i dyre dommer for å få et par hester ekstra!

 

EA HAR faktisk mer kompetanse innen bilspillverdenen, selv om de fire-fem siste spillene deres har vært bånn i bøtta.

 

Jeg håper jo på at dette blir bilspillenes WOW da, at det vil få en lang levealder med masse expansion-packs og greier. Hadde vært perfekt for alle oss racing-fans som hater WOW, men som liker å spille online med masse folk! :D

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...