Gå til innhold

Splinter Cell-demo på torsdag? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha spilt i 30 minutter måtte jeg bare slå av. Utrolig skuffet. Spillet sliter med dårlig AI. Kunne stå midt i et rom og hoppe som en gærning uten å bli oppdaget.. Kontrollene føles veldig unøyaktige, og sikte på pistolen virker også helt på jordet. Og en annen ting er at det var bemerkelsesverdig lite sniking. Spilte ikke gjennom hele men gjorde ikke annet enn å drepe fienden. Hvor er gameplayet fra tidligere spill? Spillet virket også tidvis ustabilt, veldig mye tearing og virket "tregt".

 

Hadde også håpet på et mer åpent brett design. Men her er det det vante lineære designet som dominerer. Vi er i 2010, lov å åpne for mer frihet. Fatter ikke hvorfor det er så vanskelig å lage f. eks flere innganger til bygninger, flere fluktruter etc. Ellers, det å spotte fienden for deretter å kjøre resten på autopilot var for meg lite givende.

 

Håper MP er bedre. Spiller fortsatt Double Agent MP...

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt i 30 minutter måtte jeg bare slå av. Utrolig skuffet. Spillet sliter med dårlig AI. Kunne stå midt i et rom og hoppe som en gærning uten å bli oppdaget.. Kontrollene føles veldig unøyaktige, og sikte på pistolen virker også helt på jordet. Og en annen ting er at det var bemerkelsesverdig lite sniking. Spilte ikke gjennom hele men gjorde ikke annet enn å drepe fienden. Hvor er gameplayet fra tidligere spill? Spillet virket også tidvis ustabilt, veldig mye tearing og virket "tregt".

 

Hadde også håpet på et mer åpent brett design. Men her er det det vante lineære designet som dominerer. Vi er i 2010, lov å åpne for mer frihet. Fatter ikke hvorfor det er så vanskelig å lage f. eks flere innganger til bygninger, flere fluktruter etc. Ellers, det å spotte fienden for deretter å kjøre resten på autopilot var for meg lite givende.

 

Håper MP er bedre. Spiller fortsatt Double Agent MP...

 

Designet var da virkelig ikke linært! Mange muligheter å gjennomføre ting på... og til den svære bygningen du skal finne EMP-bomben i, fant jeg i hvertfall to veier inn! Og du trenger jo ikke kjøre autopilot. Om du vil gjøre alt selv, gjør du det selv. Du trenger ikke bruke Mark & Execute

Lenke til kommentar

Ut ifra demoen så blir dette spillet neppe kjøpt, det var ingenting som fenget meg her. Når det gjelder Splinter Cell så er det Chaos Theory alle andre spill i serien vil bli målt opp mot for min del, og til nå har hverken Double Agent eller Conviction overbevist meg om at Ubisoft klarer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...