Gå til innhold

EA signerer nytt rollespill (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, jeg er litt uenig med de over meg her.

 

Dette er noe jeg har troen på faktisk. De har mistet sin tidligere utgiver, og klart å skappe seg en ny en. Det forteller meg at en har hatt kniven på strupen, og har hatt noe å bevise.

 

Derfor kan nok dette bli en liten overaskelse. Om det er store navn med i bildet, som han baceball legenden, så tviler jeg nok sterkt på at han er den som sitter med beslutningene utover det å skape blust, og delta med investeringer.

Lenke til kommentar

Det beste jeg kan si om R.A Salvatore er at han er OK. Mannen skriver tross alt fantasybøker med ritalinbefengte samfunnsutskudd som målgruppe, og merkelig nok er dette også en fellesnevner for nesten samtlige av hans hovedkarakterer.

 

Men Todd Mcfarlane? Mannen er jo helt talentløs. Spawn o.l hører til på 90-tallet, og burde, som fargesprakende joggebukser holdt seg i tiåret det tilhørte. At noen skal bruke han nå er for meg helt hårreisende.

Lenke til kommentar

Det beste jeg kan si om R.A Salvatore er at han er OK. Mannen skriver tross alt fantasybøker med ritalinbefengte samfunnsutskudd som målgruppe, og merkelig nok er dette også en fellesnevner for nesten samtlige av hans hovedkarakterer.

 

Men Todd Mcfarlane? Mannen er jo helt talentløs. Spawn o.l hører til på 90-tallet, og burde, som fargesprakende joggebukser holdt seg i tiåret det tilhørte. At noen skal bruke han nå er for meg helt hårreisende.

 

At du personlig ikke liker bøkene til Salvatore får være opp til deg, hver til sin smak. Men at hans målgruppe er "ritalinbefengte samfunnsutskudd" blir bare et tåpelig utsagn og helt bak mål da Salvatore er nevnt i sammenheng med en fantasy-setting han har laget og ingen ting om hans valg av karakter i bøkene han skriver.

 

on topic, så får vi vell holde ett øye med spilet. Satser på at det legges frem litt mer info om spillet senere og ikke bare navnene til de som har bidratt til spillet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...