Gå til innhold

Sniktitt: Alan Wake (X360)


Anbefalte innlegg

  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Litt trist at det ikke kommer på PC, men nå som jeg har en Xbox tilgjengelig er det ingen katastrofe.

 

Ellers er det jo ikke uvanlig at spill med veldig lang utviklingstid gjerne ender opp med å ha et lappeteppe av veldig moderne og ikke fullt så moderne grafiske elementer. Sylskarpe teksturer hånd i hånd med den reneste 2005-suppe, osv. Så får vi håpe at grafikkhoringen som preger industrien ikke betyr at Remedy må selge gården med tap, for jeg vil gjerne se flere Remedy-spill i framtiden, enten det blir i 2012 eller 2020. :p

Lenke til kommentar

Jeg har gledet meg til dette spillet.

Men det ser ut som jeg ikke gidder å kjøpe det.

En av grunnene jeg ville ha dette var pga. PC utgaven som skulle vært.

Nå siden det ikke kommer, så blir spillet lett halver i glede for meg.

FUCK THE GAMEPAD og Xbox 360 sin utdaterte grafikk!

Lenke til kommentar

Flott forhåndstitt! Jeg har gledet meg til Alan Wake helt siden det ble annonsert. Det har vært lenge under utvikling, men nå er det heldigvis bare noen måneder til jeg endelig får tak i spillet. Ser frem til å ta for gardinene en lys maikveld og sløse vekk haugevis med timer på Alan Wake. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt store meninger om Alan Wake. Én grunn er at jeg egentlig hater skrekkspill, en annen er at jeg ikke helt har sett det store salgspunktet til spillet enda. Sitter fortsatt på gjerdet, og når jeg ser de velger å dytte inn litt komikk i form av en karakter blir jeg litt skuffet.

 

Om det ikke blir alt for lineært eller preget av å være mest action tror jeg allikevel spillet absolutt kan friste til kjøp.

Denne mannen har latt vente på seg, men når han kommer, kommer han godt.

 

Det sa Alice til mora si også.

Lenke til kommentar

Bra lesning. Ja, Alan Wake virker veldig lovende ut. Alle disse Xbox360 eksklusive spillene har fått meg til å vurdere konsollen flere ganger, men klarer meg som regel da det ofte kommer en port til PC i ettertid. Eller at det er multi. Har PC, PS3 og Wii, så har hele tiden ansett det som litt "overkill" med alle plattformene i hus.. Men ta Mass Effect f.eks. Hadde det forblitt eksklusivt så hadde jeg skaffet konsollen for godt og vel to år siden.

 

Har forresten et spørsmål. Er støynivået blitt redusert med firmware eller nyere utgaver? Eller bråker den fortsatt like mye som folk vil ha det til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...