Gå til innhold

Anmeldelse: God of War III (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk sommerfugler i magen av å lese innledningen. Dette er akkurat det jeg så gjerne ville at God of War 3 skulle være. Må rett og slett sende mine dypeste og mest takknemlige hilsener til DICE som gav meg Bad Company 2. De få, men samtidig alt for mange, dagene til jeg får kloa i dette blir så mye kortere takket være dem. Nei, de gangene et spill ikke får noe som helst annet enn skryt på Gamer, da vet man at man er i ferd med å oppleve noe spesielt.

 

Men dere gjorde ikke angeren på å ha sovet over fohåndsvisningen på Ringen kino noe lettere. Maken til saltgnikking i sår har jeg aldri sett ^_^

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

10? Wow, hadde trodd en nier, men det her er jo genialt, og alle anmeldelser kom ut samtidig, har vært rundt og sjekka alle spill medium sålangt og det topper karakter de fleste steder.

 

Nettopp fullført 1ern og tatt platinum trophy, så skal trøkke meg igjennom 2ern snart før det blir 3ern neste uke, det her blir genialt. Fantastisk anmeldelse, må si nynorsken setter sjarm på mye:o

Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha sett litt meir snakk om korleis kampane faktisk fungerer og kva for ferdigheiter dei krev av spelaren. God of War-serien har jo, slik eg har oppfatta det etter så vidt å ha prøvd det første spelet, eit veldig solid kampsystem, så det burde vere nok å ta tak i. Slik omtalen er, synest eg at du bruker for mykje tid på å fortelje om dei herlege kjenslene som spelet gav deg, noko som er vanskeleg for lesarane å omsetje til eit konkret inntrykk av korleis det er å spele God of War III. Teksta føyer seg dermed rimeleg glatt inn i den trenden som eg problematiserer i denne tråden.

Endret av tåa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...