Gå til innhold

Test Drive Unlimited 2 avduket (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har originalen. Bra spill, men savnet muligheten til å modifisere bilene. Bare å velge farge er liksom ikke nok, man burde kunne mekke litt på de. Dessuten var det småirriterende å måtte spare opp flerfoldige millioner til dyre villaer for å få garasjeplass når man heller ville brukt pengene på biler.

Lenke til kommentar

Hadde eneren til Xbox 360 og synes spillet var svært fornøyelig. Det å bare kunne sette seg ned, velge en av de mange sportsbilene eller motorsyklene man hadde, og så kjøre rundt på Hawaii var en utrolig avslappende form for underholdning. Muligheten til å bare cruise rundt uten noen mål og mening mens man beundret omgivelsene og de fine veiene var meget velkommen for min del. Ikke noe mas med å måtte kjøre løp om man ikke ønsket.

Lenke til kommentar

Var litt morsomt, men dårlig optimisert følsomhet for de, på den tiden, mest brukte ratt (Da hadde jeg Logitech Momo.) slik at bilen vinglet over det hele, og helt feil følelse ved bruk av 900 graders ratt (Typ G25.) Samt ingen kule biler (Toyota Corolla typ KE70/TE71/AE86, etc, Datsun 510, Datsun 240Z, 260Z, 280Z, 280ZX, Opel Ascona, Kadett, Volvo 240, Amazon, PV, osv samt andre mer vanlige biler.) ble spillet raskt kjedelig her i gården ja.. Bra konsept, men, kjedelig pga manglende innhold.

Lenke til kommentar

Enern spilles enda!

Var et veldig bra konsept å ser virkelig fram til en oppfølger.

Er som tidligere sakt, har savnet en ordentlig regnfull dag. Natt-dag funksjon, og utallige mange bilmerker som Honda, Toyota, Volvo osv, samt motorsykkel utvalget var svært dårlig, 4 forskjellige merker (kawasaki, ducati, MV, Thriump). Disse er vell de mest kjente sykkelmerkene. Savner svært Honda, Yamaha, Suzuki osv på motorsykkel biten. Og det er ikke særlig morsomt å "cruise rundt å vise bilen frem" når du vet at alle andre har en like stilig bil. Dette pga de merkene som er leverer BARE helt nye å fine biler. Hadde vært noe med et bruktbil marked els for eldre modeller. I tillegg til utallige bugs.

Men som også er tidligere sakt, er det en herlig følelse å "sette seg på" en kawasaki ninja å gi full gaffel for å så få et lite smil i munnen når du akselererer opp til 180 i 1. giret.

Noe jeg ikke klager noe særlig på er grafikken, iom at spillet er fra 2006 så kan man ikke si så mye på den bortsett fra at den er bedre en gjennomsnitt (fra 2006 altså)

 

Håper oppfølgeren blir mer gjennomført enn orginalen!

Jeg gleder meg vertfall!

Lenke til kommentar

Søren meg på tide at de virkelig kom med en offisiell annonsering, selv om vi har hørt bekreftelser fra Eden tidligere...

 

TDU er for meg tidenes beste bilspill og jeg håper selvsagt at TDU2 vil være enda mer enn en oppusset versjon. Nå at markedet er overflodet av såååå mange (både gode og dårlige) banespill er det utrolig at kun TDU-serien tilbyr realistisk online bilkjøring på offentlige veier. Jeg har selvsagt ingenting imot f.e. Forza 3 som jeg spiller ofte men jeg skjønner ikke helt spillutviklernes strategi når de kommer med samme type bilspill den ene etter den andre, år etter år, mil etter mil. Hva er egentlig poenget?? TDU har lenge vært uten konkurranse. Vanskelig å tro når man tenker på spillets suksess og fanbase verden over.

 

Det ser midlertidig ut som NFS-serien (som begynte litt i samme gate som TD-serien) vil komme tilbake til den stilen med kommende Need for Speed World. Tiden vil vise om NFSW blir bra... og om TDU2 i det hele tatt blir like bra som eneren. Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Konge, da skal det kjøpes til PS3en min å spilles med Logitech G25 ratte mitt :D :D

Blir ikke kjøpt til 360en, never siden den ikke støtter mitt ratt ;)

Viss grafikken blir skarpere på 360en så fortsatt står jeg på PS3 versjonen for min største grunn :)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Dette gleder jeg meg til, men jeg håper ikke de endre for mye på oppskriften. La oss håpe de ikke henger seg på bodykitbølgen, jeg synes TDU skal være et rent superbilspill(som de første NFS spillene) Håper jeg slipper å se Porscher, Lamborghinier og Ferrarier med karbonbodykit.. Man tukler ikke med naturen :)

 

Samt ingen kule biler (Toyota Corolla typ KE70/TE71/AE86, etc, Datsun 510, Datsun 240Z, 260Z, 280Z, 280ZX, Opel Ascona, Kadett, Volvo 240, Amazon, PV, osv samt andre mer vanlige biler.)

 

Ja spillet mangla kule biler som Toyota Corolla og Opel Ascona. Det var bare Ascari, Ferrari, Aston Martin, Amg Mercedes og sånne dritkjedelige møkkabiler der.

Lenke til kommentar

Mammakamel, amen to that!

 

TDU og NFS 1-5 var rettet mot de som elsker superbiler med litt klasse... og man håper for all del at de beholder dette konseptet i stede for å satse på klistremerker, rånerspoiler og neonlys. Vi har sett noen skjulte art concepts som hinter til at bilene kan bli til terrengbil (à la Transformers) når de kommer til skogen og mark. Why not... så lenge det ikke ødelegger selve veikjøringen.

 

Toyota, Volvo og råning hører ikke til dette spillet. Er man i overkant harry vil jeg heller anbefale Midnight Club: Los Angeles og den andre generasjonen NFS-spill (Underground, Pro Street og annet møkk).

Lenke til kommentar

TDU er antakligvis det beste bilspillet jeg har spilt, og jeg husker da jeg så de første bildene til 360(dette var jo et av de første next gen spillet), kunne jeg nesten ikke tro mine øyne da jeg så hvor bra grafikken var. Idag er jo dette standard da men :p

 

Jeg er så dritt lei bilspill man kun kjører rundt i bestemte baner og ikke har noe frihet, blant annet Gran Turismo der man må kjøre 30 ganger rundt en kjedlig bane, noe jeg ikke anser som underholdning men heller en jobb. Samtidig blir NFS spillene litt for mye på fjortiss nivå. TDU var derfor den geniale blanding av GTA og bil. Man opparbeider seg bedre og bedre biler, samtidig som man har ypperlig frihet på heeerlige omgivelser i Hawaii.

 

Hvis TDU 2 kunne fått samme friheten, med minst like bredt utvalg av biler og motorsykler, og samtidig få litt oppdatert grafikk samt kanskje hente litt farts følelse fra NFS shift, kan dette bli et av eller kanskje det beste bilspillet jeg har ivente.

Lenke til kommentar

TDU er antakligvis det beste bilspillet jeg har spilt, og jeg husker da jeg så de første bildene til 360(dette var jo et av de første next gen spillet), kunne jeg nesten ikke tro mine øyne da jeg så hvor bra grafikken var. Idag er jo dette standard da men :p

 

Jeg er så dritt lei bilspill man kun kjører rundt i bestemte baner og ikke har noe frihet, blant annet Gran Turismo der man må kjøre 30 ganger rundt en kjedlig bane, noe jeg ikke anser som underholdning men heller en jobb. Samtidig blir NFS spillene litt for mye på fjortiss nivå. TDU var derfor den geniale blanding av GTA og bil. Man opparbeider seg bedre og bedre biler, samtidig som man har ypperlig frihet på heeerlige omgivelser i Hawaii.

 

Hvis TDU 2 kunne fått samme friheten, med minst like bredt utvalg av biler og motorsykler, og samtidig få litt oppdatert grafikk samt kanskje hente litt farts følelse fra NFS shift, kan dette bli et av eller kanskje det beste bilspillet jeg har ivente.

 

Amen! Liker enkelte GODE banespill også (simulation, Forza3), men har lite til overs for Burnout, NFS osv. TDU var et fantastisk fint og friskt pust i min spillverden :) Håper TDU2 blir enda bedre! Men som sagt, hold dere i samme "gate", do not change a winning formula.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...