Gå til innhold

Anmeldelse: Silent Hill: Shattered Memories (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For deg som fortsatt er usikker på dette spillet, selvom du har lest denne herlige anmeldelsen, anbefaler jeg denne videoen her. Det er en video med kommentarer tatt i fra GiantBombs "Best of-" liste fra i fjor, der de viser forskjellige aspekter tidlig i spillet. Skummelt!

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Så hvis jeg forstår anmelderen korrekt, så er skrekken i spillet mere av typen "BØ-skrekk", med strategisk plassert fiolinskrik og raske kamerabevegelser, fremfor konstant spenningsterror?

 

Forøvrig, er det ikke strategisk dumt å gi ut spillet på ps2, når sony lenge har pushet hardt for at folk istedenfor skal skaffe seg en ps3? Og spesielt siden de nye versjonene ikke er bakoverkompatible..

Lenke til kommentar

Spillet er anmeldt på PS2, men spillet er designet spesielt for Wii, og har generelt gått bedre kritikk til Wii (hvor også grafikken er finere), så jeg vil regne med at den allerede positive anmeldelsen ville vært enda mer positiv om det var wii-versjonen som ble anmeldt? Skal uansett skaffe dette, da jeg aldri har testet Silent Hill før, men liker godt den retningen dette spillet forsøker å ta serien.

Lenke til kommentar

SKam at dette var testet på PS2 og ikke Wii... Wii kontrollene var super.

Å for et wii spill var grafikken også bra. Men jeg kjønner ikke hvorfor denne artikkelen kommer nå, siden spillet kom før nyttår.

 

Fordi det ikke kom ut her i Europa før nå, kanskje...

 

Uansett, kommer nok til å skaffe meg det her til Wii en gang. Både ser og høres veldig bra ut^^

Lenke til kommentar

Har spillt en del på dette nå. Blir litt hektisk når det fryser over og fiendene kommer, og det eneste du kan gjøre er å løpe. Og ofte løper du feil vei også, og må tilbake for å finne rett vei, noe som gjør det hele enda mer stressende. Men egentlig skulle jeg sett at det var fiender overalt. Nå vet jeg at jeg bare kan gå hit og dit uten å passe på, selv om det er bekmørkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...