Gå til innhold

Førsteinntrykk: Resonance of Fate (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg. Famitsu ga EoE 34/40. Ikke at det teller så veldig mye for tiden, men alt jeg har lest har vært positivt. Takayuki Suguro var med på Valkyrie Profile 2, Final Fantasy Tactics og Vagrant Story, så det er folk med erfaring her.

 

Det jeg stusser litt over er releasedato i forhold til Final Fantasy XIII. tri-Ace og SquareEnix har jo jobbet tett sammen opp gjennom årene, men det virker som om tri-Ace nå går en annen vei gjennom Sega, og utfordrer Final Fantasy XIII hode-mot-hode. Spennende.

 

Spillte vel 15 minutter av 360-demoen, kan ikke si jeg ble _veldig_ imponert, noe som garantert var en kombinasjon av at jeg ikke skjønner et ord japansk, og trøtthet. Spillte kun noen igjennom noen battles, og alt virket veldig langsomt. Uansett, kjøp på releasedag.

Endret av Shifty
Lenke til kommentar

Dette ser bra ut. Kampsystemet er det som frister mest for min del, men jeg klager ikke når jeg hører at spillet ikke har de standard "vi skal redde verden" characters :D

Men jeg må nok vente på neste lønning, desverre. (altfor mange spill denne mnd) + at jeg henger etter fra forrige å :(

Men er redd for at det vil gå litt i glemselen med tanke på utgivelsestidspunktet. Gleder meg til review.

Ser ut som det ja, mtp GOW3, FFXIII, BFBC2 ++, noe som er synd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...