Gå til innhold

Valve med ny Steam-klient (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teller steam klienten opp antall timer fra du først brukte steam eller fra du oppdaterte til denne oppdateringen? Har nesten ikke lyst til å vite hvor mange timer jeg har i steam hvis det er fra starten av :p

 

Antall timer spilt er tilgjengelig informasjon allerede nå; se på profilen din (steamcommunity.com/id/brukernavnetditt/games). Der får du antall timer med spillene du har installert på Steam, men jeg tror kun tiden du spiller med nettilgang telles. Er også mer som spiller inn her, jeg har 196,4 timer "on record" i Team Fortress 2, men spillstatistikken min viser det korrekte antallet som er på over 600 timer. Med andre ord er det ikke alt som teller med.

 

Venter med å kjøre denne versjonen til den er ferdig utprøvd, jeg er livredd for å knote til samlingen min, dessuten bryr jeg meg ikke så mye om hvordan Steam ser ut. Kjører med Left 4 Dead-skin også, og vil nødig miste dette ^_^

 

At det ikke lenger er påkrevd med IE ser jeg også på som et pluss.

Lenke til kommentar

Teller steam klienten opp antall timer fra du først brukte steam eller fra du oppdaterte til denne oppdateringen? Har nesten ikke lyst til å vite hvor mange timer jeg har i steam hvis det er fra starten av :p

 

Om det er antall timer spillt i et gitt spill, gjør den allerede det idag. Du kan se dette ved å gå inn på community profilen din, og se på gameplay stats i høyre marg.

Lenke til kommentar

Burde heller fokusere på prisene spør du meg, så lite aktuelt å holde til en digital tjeneste der spillene faktisk koster mer enn i butikk.

 

Med is i magen og litt flaks kommer spill du ønsker deg på tilbud, noe det florerer av på Steam. Selv eier jeg 43 spill på Steam, og svært få er kjøpt til fullpris.

Uansett er det lett å la være å handle der, for å se legge til spillene man har på PC til Steam selv. Dermed kan man benytte seg av vennelista og chatte når man er i spill, uten å måtte legge ned spillet eller gjøre det på noen andre måter.

Lenke til kommentar

jeg synes steam fungerer ganske greit. Slike tjenester fra EA osv. er mildt sagt ræva. Dessuten blir man ofte plaget med sinnsyke kopisperrer, tjenester man må melde seg inn i osv. (GTA4 er et godt eksempel med både Rockstar Club og Microsoft Live, to ræva møkkatjenester jeg ALDRI kommer til å logge inn på)

 

Da er Steam et godt eksempel på hvordan det skal gjøres! Jeg bare håper det ikke blir for flashy og kronglete. Liker det godt slik det er nå. Kan ikke helt se behovet, bortsett fra at de endelig kutter ut koblinga med MS Explorer. Så lenge man kan sortere spillista alfabetisk, evt. etter sjanger, så må da det holde ...

Lenke til kommentar

Steam er bra greier, den er litt treig (hos meg vært fall) pluss at jeg ikke ser noe skrift i "rullgardinene"(hvis noen skjønte hva jeg mener.), noe som jeg tror de fikser relativt fort pluss at jeg ikke har noe spesielt bruk for så mye av det. Av de jeg bruker der kan jeg utenat hvor står i lista så det går fint.

Ser ut som et fint og enkelt design også, dette kan blir morsomt det.

Ikke noe dårlig med det gamle designet men jeg mener det var i overkant firkantet og egentlig litt tuklete. Bra IE blir "fjernet".

Lenke til kommentar

 pluss at jeg ikke ser noe skrift i "rullgardinene"(hvis noen skjønte hva jeg mener.)

http://forums.steamp...d.php?t=1159919

 

Copypasta:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

 

Well, as many people have this problem, i post this TEMPORAL solution.

 

 

 

Go to this steam folder C:\Program and Files\Steam\resource\styles and open the file steam.styles with a notepad.

 

Search for Arial Bold (ctrl + b )and change it for the font you want.

 

The font that you choose must be in C:\WINDOWS\Font.

 

Example, if i want Arial to be the font for the menus letters, i delete Arial Bold and i write Arial. 

 

Then you restart steam and you could se the new letters.

 

Recomendation: Use the font Arial, it looks very good in all menus.

 

The letters will look like this:http://img168.imageshack.us/img168/9456/dibujovef.png

 

Lenke til kommentar

Det nye grensesnittet er veldig bra. Et godt og riktig steg videre. Siden det er en beta har det en rekke småfeil her og der, men den er fullt brukelig. Ser at de ikke har oppdatert community-delen ennå. Håper den også får en ansiktsløftning. Den største forskjellen er overgangen fra Trident (IE sin motor) til Webkit. Veldig mye raskere. Et godt valg.

Lenke til kommentar

 pluss at jeg ikke ser noe skrift i "rullgardinene"(hvis noen skjønte hva jeg mener.)

http://forums.steamp...d.php?t=1159919

 

Copypasta:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

 

Well, as many people have this problem, i post this TEMPORAL solution.

 

 

 

Go to this steam folder C:\Program and Files\Steam\resource\styles and open the file steam.styles with a notepad.

 

Search for Arial Bold (ctrl + b )and change it for the font you want.

 

The font that you choose must be in C:\WINDOWS\Font.

 

Example, if i want Arial to be the font for the menus letters, i delete Arial Bold and i write Arial. 

 

Then you restart steam and you could se the new letters.

 

Recomendation: Use the font Arial, it looks very good in all menus.

 

The letters will look like this:http://img168.imageshack.us/img168/9456/dibujovef.png

 

Var og leste der i går, men tenkte at det er en feil som de høyst sannsynlig fikser fort, og jeg hadde rett. En ting til, er det meninga at steamikonet skal ha en slik "fade" på seg eller er det bare hos meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...