Gå til innhold

Nye Vietnam-rykter for Call of Duty


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm trodde det neste Call of Duty spille være modern warfare 3

 

Nope. Årets Call of Duty-spill utvikles av Treyarch. Infinity Ward stod for de to første Modern Warfare-spillene, og jeg håper at det er de som også lager Modern Warfare 3 som jeg tipper kommer rundt november 2011.

 

De siste åra har IW og Treyarch laget annenhvert spill i COD-serien. IW kom med et spill i fjor, så da kommer Treyarch med spill i år.

Lenke til kommentar
mens Ivanova er en avhoppet russer som jobber for CIA.

 

Burde det ikke stå "en avhoppet sovjeter?", siden de ble kalt det på den tiden. (Eller om man skal ta hardt i, og leke 50-60talls beinhard amerikaner: "kommunist?"... )

 

 

Karakterene får ikke meg til å egentlig se for meg at historien vil bli noe bra, selv om jeg lenge har lengtet etter et beinhardt Vietnam spill. Battlefield Vietnam, det var konge.

 

Lurer også på hva navnet skal hete.

Call of Duty: Vietnam høres egentlig for "billig" ut.

Tenker faktisk også på hvordan Treyarch skal få en spennende slutt med tanke på at de tapte Vietnam krigen.

 

Er nesten bare negative tanker fra meg idag.

 

 

Multiplayer blir konge, noe det faktisk alltid har vært i for meg i samtlige Call of Duty spill.

Lenke til kommentar

Takker ikkje nei til heftig Vietnam action nei :) MW2 gav meg i overkant mye speedaction i moderne setting, så kommer jo Medal of Honor som ser ut som meir av det samme, og da er det jo egentlig greit at settingen flytter seg til Vietnam for litt variasjon ihvertfall.

 

Så må man jo ikkje glemme BC2, som vil fylle tiden fremover ^^

 

 

Lenke til kommentar

Call of Duty: Vietnam høres egentlig for "billig" ut.

Tenker faktisk også på hvordan Treyarch skal få en spennende slutt med tanke på at de tapte Vietnam krigen.

 

IW har jo en forkjærlighet for å knerte de spillbare karakterene en etter en, så om de har lyst til å sjokkere, kan de hele greien gå til helheim i åpen båt mot slutten av spillet. På den annen side, Treyarch er jo ikke akkurat kjent som verdens største innovatører.

Lenke til kommentar

For en eller annen grunn gir Avhoppet sovjetisk dame som jobber for CIA dårlige klisje bilder. Men for all del.

 

MW3 skulle forøvrig ikke bli laget av IW såvidt ryktene sier. De skal visst få bryne seg på ett MMO for å videreføre merkenavnet "IW", mens ett annet studio skulle ta over MW3 og så vidt jeg forstod så var det ikke Treyarch.

Lenke til kommentar

Er ikke så kresen på hvilken setting de velger så lenge spillet er bra.

 

Men en ting er sikkert; kommer ikke dedicated servers tilbake så blir det ikke kjøpt uansett. Har aldri angret så mye på et spillkjøp som Modern Warfare 2. Jeg har virkelig prøvd å akseptere tingenes tilstand men hver gang jeg logger på så tar det ikke mer enn noen minutter før jeg får nok. For et håpløst system, nei og nei :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...