Gå til innhold

Civilization 5 under utvikling (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette øyeblikket er vel det jeg har ventet på siden Beyond the Sword-ekspansjonen ble laget! Endelig! Men håper seriøst at de klarer å utsette spillet om det ikke er ferdig i høst. I tillegg frykter jeg at det vil tape i mot StarCraft II, både når det gjelder SGOTY (strategy game of the year) og markedsføring. En ide som hadde vært bra, hadde vært at man blir mer avhengig av hvilket land man velger. Nå må jeg bare skaffe meg en gamer-PC.

Lenke til kommentar

Oioioi, dette blir spennande. :) Eg har fulgt Civilization-serien sidan starten. Eg kan fortsatt vagt erindre korleis det første området eg utforska såg ut, og kjensla når eg for første gong utforska ein landsby. Serien har heile tida haldt ein strålande kvalitet, og forventningane mine er derfor skyhøge. Dette er ikkje berre ein av dei største strategispelseriane...det er den største.

 

www.civilization5.com

 

 

 

Eg gledar meg. :D

 

Kay

Lenke til kommentar

Det er mange måter å tolke og definere "største strategispillserie" på, og det er vel ingen tvil om at Civilization-serien biter sterkt ifra seg i mange av de. I ingressen tok jeg likevel utgangspunkt i salgstall, og da ligger spillserier som Starcraft, Age of Empires, Command & Conquer fortsatt et par solide hestelengder foran den herlige 4X-serien.

 

Jeg kan likevel være med på at det er den beste :)

Lenke til kommentar

Oi, håper de ikke fordummer innhold som oppfinnelser og forskning og lager et carebear-spill for å tekkes slappe unge mennesker som kun vil ha instant-action. :p

 

Er el grande fan av civ-serien så detta kan bli konge.

 

Må legge til at civ er den beste strategiserien som har kommet. Ingen diskusjon. Basta bom.

 

Master of Orion II er selvsagt en god nummer 2.

 

edit igjen; Si meg Odesseiron, er du usedvanlig tidlig oppe eller er det bare for tidlig å legg seg enda?

Endret av Phydeos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...