Gå til innhold

Anmeldelse: Solium Infernum (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endeleg kom omtalen! Har sikla på dette spelet ei stund, men er framleis litt usikker. Det er jo forferdeleg komplisert, og dessutan nokså dyrt. Heller nok mot eit kjøp, men ikkje heilt enno. Interesserte kan finne mykje bra stoff på Rock, Paper, Shotgun.

 

Synest kanskje at det er det er ein viss divergens mellom karakteren og teksta, akkurat som det var med Armageddon Empires. Hadde inntrykk av at spelet ville få minst 9. Får det trekk fordi det "ikkje er for alle"? Store, men heilt tradisjonelle action blockbusters får konsekvent toppkarakterar over heile verda. Er dei betre spel enn Solium Infernum fordi dei er lettare å like?

 

Uncron: Å spele over epost er det einaste logiske alternativet i Solium Infernum. Det tek mykje tid (RPS heldt det gåande i ein heil månad), så det ville ha vore vanskeleg å samle alle spelarane på éin gong.

Lenke til kommentar

Sant nok. Dedikerte spillsamfunn ville selvsagt fått det til men når det gjelder slike spill så behøver man nok litt tenketid ja. Litt som i brettspill, hvor man venter på hverandres tur (men bruker mellomtiden for å observere og tenke ut neste turn)

 

Laster ned demoen nå

Endret av Uncron
Lenke til kommentar

Bare vent til Elemental:War of Magic kommer, jeg forventer et meget bra anmeldese fra dere når den dagen kommer!

Følger tett med i utviklingen på det ja. Leser oppdateringer fra utviklerene her: http://www.elementalgame.com/journals.asp Nå om dagene spiller jeg mye Age of Wondes som de vistnok skal ha hentet mye inspirasjon fra. Oppdaget serien for en veke siden etter at elemental utviklerne nevnte spillet på utviklerbloggen.

 

Ontopic:

Armageddon Empires var et fabelaktig spill hvor jeg har brukt evinnelige timer :) Om dette er like bra så blir det nok et kjøp.

Endret av Gnomkraft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...