Gå til innhold

Avsløres mobil Xbox Live i dag? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lenge hatt en drøm om en håndholdt enhet fra Microsoft med muligheten til å kjøre XBLA-spill. Om det hadde vært en telefon hadde det blitt bortimot perfekt med Zune, Windows Mobile og solid integrering mot Live og Windows 7. Om jeg skaffer meg en Windows-telefon neste gang, etter tre generasjoner med Apple-telefoner vet jeg ikke, men en kobling mot Live er helt klart en god start. Få til gratis party chat for dem med Live Gold over Wi-Fi, så kan vi begynne å snakke!

Definitivt et steg i riktig retning. :)

Lenke til kommentar
Kanskje enkelte spill også kan krysse over plattformer, hvem vet?

 

Vet at det er en del spill som lover at dette er mulig, men er det noen som i det hele tatt benytter seg av slike cross-over funksjoner i spill? Jeg føler at det høres sinnsykt fancy ut, men føler ofte at dette bare er et salgstriks som egentlig er like nyttig vegetarbiff...

Lenke til kommentar

Får iPhone og iPad reell konkurranse fra Microsoft?

Les hele saken

Merkelig at det var Microsoft som skulle overtale med til å kjøpe iPad....

 

Nå kan jeg endelig skrote iPhone, og kjøpe en MS telefon i stede, samtidig som jeg kan bevare apps etc jeg har kjøpt alt via iPad.

 

Få på plass noe skikkelig hardware i en Windows Phone 7, greit camera m/blitz, gps, etc etc så er jeg solgt.

Lenke til kommentar

iPhone er lysår forrand på design og programvarebiten...

 

Hehe, sorry, men jeg må bare le. Lysår forran på programvarebiten?

 

De kom med MMS-støtte 10 år etter resten av verden, errindrer også at de slo noe voldsomt på stortromma når de med brask og bram lanserte mulighet for å kopiere mellom programmene på iPhone.

 

Og sist men ikke minst; de har enda ikke klart å få til noe så essensielt som multitasking, selv på iPad.

Endret av Muddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...