Gå til innhold

Halo: Reach snart med beta (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trur det har med hva folk liker, er en elsk eller hat serie =) har selv alltid spilt det i coop med en kamerat og det er knallgøy, men jeg kan se att alene blir Halo en utrolig kjedelig afære, prøvde å runde ODST alene, men det var alt for kjedelig å traske rundt i en mørk by uten en kamerat. men så fort du får en kamerat ved siden av deg er det ett fullverdig spill :D

Lenke til kommentar

Det geniale med Halo er at selv om man skal kjempe seg fra A til B, er det utallige måter å gjøre dette på fordi du har så mye forskjellig til disposisjon. Kjøretøy, våpen, deployables, osv. Har aldri spilt er skytespill med mer komplett arsenal enn Halo. Hvert eneste våpen, hver eneste bil, har sine styrker og svakheter. Hele Halo er moro på den måten. Dersom dette fortsatt er i behold så er jeg klar for Reach. Ettersom boken har fått gode kritikker har jeg også store forventninger til historien. Hyggelige nyheter, dette:)

Lenke til kommentar

Gleder meg! Halo 3 sin beta slo godt ann i sin tid, og det ferdige produktet både var og er overlegent hva spillbarhet angår. Synd for dem som ser "Halo" i tittelen og avskriver det med èn gang, for det er mest sannsynlig et tap for dem. Ser frem til mai!

 

Edit: Ny ViDoc.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Halo har gjort utrolige mye for FPS-sjangeren. Halo: Combat Evolved er fortsatt et av de beste spillene jeg noengang har spilt.

 

Når Halo ble utgitt, var det ikke fullt av nye innovative ideer. Styrken i Halo, ligger i hvordan det tok eksisterende konsepter, og enten forbedret dem, forenklet dem, eller i noen tilfeller snudde dem på hodet.

 

Eksempler:

 

*To-våpen grense tvinger spillerne til og bytte våpen avhengig av hvilken situasjon de er i.

 

*Et mindre antall totale våpen i spillet gjorde hvert våpen unikt.

 

*Granater hadde en egen knapp, istedenfor å bli tvunget til og bla gjennom alle våpnene eller ta vekk skytevåpenet.

 

*Kjøretøy i spillet.

 

*Intelligente vennlige og fiendtlige A.I.

 

*Store åpne områder, som gir en følelse av frihet, istedet for små lineære stier.

 

*Revolusjonerende helsesystem som erstattet den konvensjonelle Helse-pakken. Regenererende helse ser vi i nesten alle nye FPS spill!

 

*Første gang en konsoll virkelig "matchet" PC når det gjelder kontroll. Selv om det aldri kan komme opp på nivå med mus og tastatur. Men, denne gangen var ikke forskjellen sååå stor.

 

Forstår godt at mange ikke liker Halo og alt oppstyret rund serien. Men, ingen kan da si at serien er direkte dårlig.

Lenke til kommentar

Halo har gjort utrolige mye for FPS-sjangeren. Halo: Combat Evolved er fortsatt et av de beste spillene jeg noengang har spilt.

 

Når Halo ble utgitt, var det ikke fullt av nye innovative ideer. Styrken i Halo, ligger i hvordan det tok eksisterende konsepter, og enten forbedret dem, forenklet dem, eller i noen tilfeller snudde dem på hodet.

 

Eksempler:

 

*To-våpen grense tvinger spillerne til og bytte våpen avhengig av hvilken situasjon de er i.

 

*Et mindre antall totale våpen i spillet gjorde hvert våpen unikt.

 

*Granater hadde en egen knapp, istedenfor å bli tvunget til og bla gjennom alle våpnene eller ta vekk skytevåpenet.

 

*Kjøretøy i spillet.

 

*Intelligente vennlige og fiendtlige A.I.

 

*Store åpne områder, som gir en følelse av frihet, istedet for små lineære stier.

 

*Revolusjonerende helsesystem som erstattet den konvensjonelle Helse-pakken. Regenererende helse ser vi i nesten alle nye FPS spill!

 

*Første gang en konsoll virkelig "matchet" PC når det gjelder kontroll. Selv om det aldri kan komme opp på nivå med mus og tastatur. Men, denne gangen var ikke forskjellen sååå stor.

 

Forstår godt at mange ikke liker Halo og alt oppstyret rund serien. Men, ingen kan da si at serien er direkte dårlig.

 

Slapp litt av jeg elsker alt halo og kommer garantert til å elske reach.

Lenke til kommentar

Serien er direkte dårlig.

 

Hvorfor poster du flere innlegg her da? Veldig veldig mange synes serien er genial.

 

On topic: Hvilken ny gamemode tror dere vi får prøve i betaen? :) Håper på noe bra teamwork mode egentlig. Ville likt en mer "teamwork" retning på Halo, mtp. map layout, game modes osv.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Snakker de ikke varmt om en ny spillmodus også? Håper det er noe som involverer det nye flygende kjøretøyet (husker ikke navn akkurat nå), gjerne fyllt til randen av det ène laget som må infiltrere og ta over en base. Gjerne noe alá Battlefield!

 

Eller blir det for likt capture the bomb mtp. å sprenge i fiendens base?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...